Signal Iduna – kolejne oświadczenie w sprawie Selectours

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Signal Iduna informuje klientów biura podróży Selectours & Telemac Sp. z o.o, że zwrot wpłaconych zaliczek nie dotyczy osób, które wyjechały z kraju i z uwagi na upadłość biura były zmuszone skrócić swój wyjazd.

Wynika to z umowy gwarancyjnej, która została stworzona na podstawie ustawy o usługach turystycznych. W takim przypadku możliwe jest dochodzenie roszczeń na drodze cywilnej przeciwko firmie Selectours & Telemac Sp. z o.o

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Signal Iduna pragnie przypomnieć, że odszkodowanie w ramach gwarancji świadczeń w pierwszej kolejności obejmuje pokrycie kosztów związanych z powrotem poszkodowanych turystów do kraju oraz zwrot wszystkich zaliczek wpłaconych na rzecz biura Selectours & Telemac Sp. z o.o. do wysokości kwoty gwarancyjnej 3 665 000,00 PLN, wpłaty zrealizowane zostaną proporcjonalnie do wysokości pozostałej sumy, po odjęciu kosztów powrotu do kraju..

Jednocześnie informujemy, że w sprawach dotyczących organizacji lotu należy kontaktować się z Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego pod numerem telefonu
+4822 59 79 543.

Źródło: SIGNAL IDUNA