Signal Iduna wprowadza nową linię ubezpieczeń zrowotnych

Polskie spółki SIGNAL IDUNA poszerzają swoją ofertę o nowoczesny pakiet dedykowany rodzinom poszukującym kompleksowej opieki zdrowotnej – obejmującej zarówno leczenie ambulatoryjne jak i szpitalne. 

Pełnia Zdrowia to rodzinny parasol ochronny, który zabezpiecza zdrowie rodziców i gwarantuje – zaplanowaną w oparciu  o najnowsze standardy medyczne, nielimitowaną – hospitalizację dzieciom. Dotychczas obecne na rynku zdrowotne pakiety indywidualne Signal Iduna również uległy modyfikacjom. W ramach nowego brandu dostępny będzie także integralny pakiet gwarantujący leczenie szpitalne.

Najnowsze badania rynkowe dowodzą, że Polacy nie znajdują wymaganej opieki medycznej w ramach publicznego systemu ochrony zdrowia. Zdecydowanie pogłębia się luka pomiędzy tym czego pacjenci potrzebują, a tym z czego mogą korzystać w ramach świadczeń gwarantowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia. W efekcie, co trzeci Polak decyduje się na korzystanie ze świadczeń zdrowotnych, za które płaci prywatnie. Dotyczy to także połowy polskich rodzin. 

Pełnia Zdrowia to odpowiedź na bieżące potrzeby pacjentów w Polsce. Gwarantuje pełen zakres opieki medycznej  – zarówno świadczenia ambulatoryjne, jak i szpitalne – w najwyższym standardzie. W praktyce oznacza to ułatwiony dostęp do lekarzy specjalistów a także niezbędnych badań diagnostycznych. Poszczególne warianty produktu zostały przygotowane w przystępnych – optymalnie dopasowanych do zakresu oferowanych świadczeń – stałych opcjach cenowych. Pacjenci objęci polisą będą mogli liczyć na koordynację i pełne wsparcie procesu leczenia w sieci certyfikowanych placówek Signal Iduna – prawie 600 palcówek medycznych i blisko 80 szpitali – a także poza nią. Signal Iduna zakłada bieżące poszerzanie sieci – zgodnie z oczekiwaniami pacjentów –  będzie refundował koszty wizyt i konsultacji w placówkach wybranych przez ubezpieczonych np. w miejscu ich zamieszkania. 

„Nasza nowa linia zdrowotna została stworzona z myślą o rodzinach w całej Polsce – nie tylko mieszkańcach największych miast. Dlatego gwarantuje trzy zróżnicowane pakiety, dostępne w konkurencyjnych (od 199 do 640 zł), stałych wariantach cenowych. Dzięki polisie rodzice będą mogli aktywnie dbać o swoje zdrowie i zyskać pomoc  w zakresie ochrony zdrowia dzieci. Najwyższej jakości świadczenia ambulatoryjne, nowoczesna, planowa, w pełni koordynowana przez jednego lekarza operatora hospitalizacja, a także wsparcie assistance w nagłych przypadkach to tylko niektóre korzyści jakie chcemy dziś zaproponować Polakom” – mówi Sylwia Mikiel Kierownik Marketingu i PR Signal Iduna Polska.

Polisa zdrowotna to także atrakcyjna forma zabezpieczenia zdrowia osób indywidualnych. Pełnia Zdrowia oferuje sześć pakietów, których zakres – zarówno ambulatoryjny jak i szpitalny – został zaplanowany tak, aby każdy  w zależności od bieżących potrzeb mógł znaleźć wariant odpowiedni dla siebie. Dodatkowo istnieje możliwość ubezpieczenia własnego zdrowia tylko na wypadek leczenia szpitalnego. Pełnia Zdrowia oferuje w tym zakresie trzy integralne pakiety: medium, standard, maximum. 

„Publiczny system ochrony zdrowia w Polsce pozostawia wiele do życzenia. Jego największą wadą jest fakt, że świadczenia medyczne są dostarczane pacjentom reaktywnie, dostęp do lekarzy specjalistów jest bardzo utrudniony, nie istnieje także tradycja kompleksowego leczenia pacjentów. Prawda jest taka, że system dysponuje coraz większą pulą środków a mimo to nie pokrywa potrzeb zdrowotnych obywateli – ani w zakresie gwarantowanej jakości usług, ani standardów czasowych ich dostarczenia” – mówi dr Adam H. Pustelnik p.o. Prezesa Zarządu obu spółek Signal Iduna w Polsce. 

Edyta Przysiażnik Dyrektor Biura Sieci Medycznej, Mediqa dodaje „To czas kiedy powinniśmy spojrzeć prawdzie  w oczy i zrozumieć, że powszechnie głoszony pogląd, że ubezpieczenia zdrowotne nie mogą się rozwinąć bez odpowiednich regulacji prawnych jest mitem. Obecna sytuacja na rynku zdrowia otwiera duże możliwości dla profesjonalnych ubezpieczycieli, którzy chcą wziąć na swoje barki odpowiedzialność za planowanie i całościową koordynację procesu leczenia pacjentów, w oparciu o najnowsze standardy medyczne. Signal Iduna jest gotowe, aby zmierzyć się z tym wyzwaniem”.
 
 
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie zintegrowana kampania marketingowa. Równolegle  z kampanią produktową zostanie zainaugurowana ogólnopolska kampania informacyjna – do dyspozycji pacjentów zostanie oddana nowa witryna internetowa www.zdrowotne.pl, a także interaktywna platforma edukacyjna, która do końca 2009r. odwiedzi 9 wybranych miast Polski. W ramach nowoczesnego obiektu multimedialnego dostępna będzie edukacja ubezpieczeniowa dotycząca czterech najważniejszych obszarów życia ludzi – zdrowia  i życia, majątku oraz turystyki. 
Źródło: SIGNAL IDUNA