Silna strategia Communication Unlimited

Agencja reklamowa Communication Unlimited podjęła współpracę z Davidem Williamsem, przez wiele lat związanym z londyńską siedzibą Saatchi & Saatchi, a także twórcą i pierwszym CEO polskiego oddziału tej agencji. David Williams wesprze Communication Unlimited jako Business Strategy Advisor.

Williams był również konsultantem ds. marketingu projektów telewizyjnych, muzycznych, a także internetowych. Dodatkowo posiada doświadczenie związane z prasą oraz międzynarodowymi sieciami telefonii komórkowej tj. Orange i Vodafone. Jego zadaniem w Communication Unlimited będzie rozwój strategii marketingowych dla firm, czy też poszczególnych projektów tak, aby wyjść naprzeciw biznesowym potrzebom klientów. „(…) moja wiedza zdobyta po stronie klienta i doświadczenie CU pozwala w nowatorski sposób rozwiązać wyzwania, przed którymi stoją marketerzy w dzisiejszych czasach. Aby optymalizować przyszły sukces firmy, konieczna jest maksymalna uwaga na poziomie strategii już dziś”- mówi Williams.

David Williams będzie ściśle współpracował z Dyrektorem Strategicznym Communication Unlimited- Patrickiem Achesonem. On także rozpoczynał swoją karierę w londyńskiej siedzibie Saatchi & Saatchi, a następnie przez 7 lat kontynuował pracę w polskim oddziale tej agencji.

Communication Unlimited działa w oparciu o zasadę „ Strategicznej kreatywności”. „Zasada ta odnosi się do zdefiniowania roli komunikacji w prowadzonych dla klienta aktywnościach marketingowych, doradzania klientowi, jakie strategiczne warianty posiada w aspekcie brandingu i komunikacji. Agencja jest także ekspertem umożliwiającym klientowi lepsze dotarcie do konsumentów a także wyznaczającym realne i weryfikowalne cele, przed którymi stoi komunikacja   marketingowa.”- mówi Dyrektor Strategiczny Patrick Acheson.     

Źródło: Communication Unlimited