W 2009 roku Skandia Życie TU S.A. obchodzi jubileusz 10-lecia swojej obecności na polskim rynku. W 1999 roku Skandia była pionierem produktów typu unit-linked w Polsce i do tej pory nie zmieniła profilu swego działania. Firma nadal oferuje polisy na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym.
Wraz ze wzrostem międzynarodowej obecności Skandii i wejściem w struktury Grupy Old Mutual postanowiono wypracować jeden spójny wizerunek marki. W kolejne lata Skandia wkracza z nowym logo oraz nową strategią.
Ten nowy znak Skandii ma symbolizować nowoczesność, dynamikę i otwartość na nowe wyzwania. Logo ma bardziej wyrazistą i przyjazną, poprzez okrągłe kształty czcionkę, a kolor liter został zmieniony na zielony. Symbol granatowej „parasolki” został zastąpiony metalicznym dwukropkiem, który występuje w logo, po nazwie firmy.
„Nowa identyfikacja wizualna marki oddaje charakter Skandii jako dostawcy długoterminowych planów oszczędnościowych. Skandia oferuje klientom rozwiązania, które zabezpieczają przyszłość finansową w długim horyzoncie. Oferta pozwala w elastyczny sposób realizować różne cele finansowe (emerytura, edukacja dziecka, realizacja własnych marzeń). Propozycja Skandii odnosi się do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Przygotowana strategia odpowiada na oczekiwania rynku i pozycjonuje naszą firmę jako dostawcę produktu dla szerokiego grona klientów detalicznych”– powiedział Paweł Ziemba, Prezes Zarządu Skandia Życie TU S.A.
Promocja nowego wizerunku marki Dla promocji nowego wizerunku marki zaplanowano kampanię reklamową, która będzie prowadzona pod hasłem „Skandia – Twoja przyszłość finansowa” i rozpocznie się 1 kwietnia 2009 roku. Kampania będzie prowadzona w telewizji (TVN, TVN7, TVN24, TV4 oraz w kanałach tematycznych) oraz w internecie i potrwa do końca kwietnia.
Źródło: Skandia