Spółka Akcyjna Skarbiec Mennicy Polskiej wybrała agencję public relations VanguardPR – Grupa Adweb do prowadzenia działań wizerunkowych.
Skarbiec Mennicy Polskiej S.A. zlecił krakowskiej agencji VanguardPR stworzenie strategii działań w Internecie mających na celu promocję numizmatów oferowanych przez Skarbiec, edukację społeczeństwa w zakresie numizmatyki, komunikowanie o działaniach firmy oraz powstaniu specjalnie z okazji 245 rocznicy elekcji króla Stanisława Augusta Poniatowskiego, trójwymiarowego bota monarchy. Władca ma szczególne znaczenie dla Skarbca, ponieważ to właśnie on założył Mennicę Polską. Działania agencji obejmować będą Buzz Marketing, akcje w społecznościach, Viral Marketing oraz media relations. Dodatkowo innej marce Grupy Adweb – Agencji Interaktywnej Adweb powierzono stworzenie widgeta nawiązującego do bota Króla. Pojawi się on w Sieci w połowie października.
Skarbiec Mennicy Polskiej to spółka zależna Mennicy Polskiej S.A. Jej debiutanckim produktem była replika pierwszej monety wyemitowanej przez Mennicę Polską w 1766 roku, z wizerunkiem Stanisława Augusta Poniatowskiego. W ofercie Skarbca, oprócz bogatych kolekcji własnych numizmatów, znajdują się również monety kolekcjonerskie emitowane przez Narodowy Bank Polski oraz monety produkowane przez Mennicę Polską na zamówienie zagranicznych banków.
Klient sam zgłosił się do agencji.
Źródło: VanguardPR