Do 6 marca potrwa nowa kampania internetowa PKO Banku Polskiego promująca PKO Konto dla Młodych wraz z kartą Mastercard. Motywem przewodnim jest kreator postaci niczym z gry komputerowej opowiadający o tym, ile można osiągnąć będąc wielbicielem gier i co można zyskać korzystając z konta w PKO Banku Polskim. W spotach wystąpił m.in. znany gamer – Michu. Kampanii towarzyszy promocja, w której do zdobycia są słuchawki gamingowe oraz kody dostępu do Xbox Game Pass Ultimate.
Pasjonat gier wyścigowych może zostać zawodowym kierowcą, miłośnik gier strategicznych w przyszłości może okazać się odpowiednią osobą podejmującą trudne i właściwe decyzje w dużej międzynarodowej firmie, a wielbiciel gier zręcznościowych wykaże się cierpliwością i wytrwałością na wymagającym stanowisku. Gaming może zostać przeniesiony do normalnego życia, dzięki wykorzystaniu w praktyce umiejętności zdobytych podczas grania, a finanse będą rozwijać się same dzięki rachunkowi w PKO Banku Polskim – to główny przekaz nowej kampanii Konta dla Młodych z kartą Mastercard.
– W nowej kampanii internetowej PKO Konta dla Młodych chcieliśmy pokazać, że gamer to osoba, która rozwija swoje życiowe skille, dzięki grom wideo. Ta grupa klientów to bardzo biegli użytkownicy internetu, ceniący nowoczesne technologie. PKO Bank Polski od lat stawia nacisk na innowacje, rozwijamy się cyfrowo, dlatego jesteśmy idealnym partnerem dla młodych osób – pomagamy im w finansach i dajemy narzędzia ułatwiające załatwianie codziennych spraw. Konto w banku to narzędzie, które musi być szczególnie dopasowane do naszych potrzeb. Aplikacja mobilna, szybkie przelewy, asystent głosowy, czy płatności telefonem – to tylko niektóre z rozwiązań konta PKO Banku Polskiego skierowanego do młodych osób do 26 roku życia. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w PKO Koncie dla Młodych można rozwijać swoje finanse – mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.
Skill w gamingu to skill w życiu
W ramach kampanii PKO Bank Polski przygotował dla młodych gamerów promocję, w której można otrzymać nawet 3 kody Xbox Game Pass Ultimate oraz słuchawki Logitech. Aby z niej skorzystać należy otworzyć PKO Konto dla Młodych z kartą Mastercard i wyrazić zgody marketingowe, zarejestrować się na stronie kampanii: https://www.pkobp.pl/lpk/konta/skillewfinansach/ oraz m.in. aktywnie korzystać z konta przez minimum 3 miesiące. Promocja trwa do końca kampanii, a jej regulamin znajduje się na stronie: www.pkobp.pl/skillewfinansach.
Spoty emitowane są w internecie – w miejscach zrzeszających graczy. Dodatkowo wspierają ją działania w social mediach, na platformie Instreamly, Twitterze, YouTube oraz w wyszukiwarce Google. Działania reklamowe potrwają do 6 marca. Za pomysł kreatywny, przygotowanie materiałów reklamowych odpowiedzialna jest agencja Cheil. Zakup kampanii realizowany jest bezpośrednio przez bank, przy wsparciu domu mediowego Havas Media.
Źródło: PKO BP