9 osób, przedstawicieli praktyki i nauki, weszło do Rady Etyki Public Relations, nowego ciała powołanego dla ochrony i promocji standardów etycznych w PR.
Radę Etyki stworzyło porozumienie trzech organizacji branżowych – Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Związku Firm Public Relations i Fundacji internetPR.pl. InternetPR.pl i PSPR powołały swoich delegatów na walnych zgromadzeniach – odpowiednio – 16 i 17 marca. ZFPR uczynił to już wcześniej, 21 lutego.
REPR ukonstytuuje się w ciągu najbliższych tygodni. Wtedy też przyjmie szczegółowy regulamin (porozumienie organizacji zawiera postanowienia ogólne)i rozpocznie działalność. Członkowie Rady zostali wybrani na dwuletnią kadencję i nie mogą zostać odwołani przez organizacje delegujące.
Skład Rady Etyki Public Relations:
1. Piotr Czarnowski, First PR, delegowany przez PSPR
2. Krzysztof Górski, Katolicka Agencja Informacyjna, delegowany przez internetPR.pl
3. Andrzej Halicki, GGK PR, delegowany przez ZFPR
4. dr Ewa Hope, Politechnika Gdańska, delegowana przez PSPR
5. Sebastian Łuczak, członek zarządu PSPR, delegowany przez PSPR
6. prof. Jerzy Olędzki, Uniwersytet Warszawski, delegowany przez internetPR.pl
7. Rafał Szymczak, Profile, delegowany przez ZFPR
8. Paweł Trochimiuk, prezes zarządu ZFPR, Partner of Promotion, delegowany przez ZFPR
9. Marek Wróbel, prezes zarządu internetPR.pl, Neuron Agencja Public Relations, delegowany przez internetPR.pl