SKOK-i powalczą o klientów zewnętrznych

SKOK Ubezpieczenia poszerzają ofertę produktową i rozszerzają kanał dystrybucji. Dzięki temu nowa oferta dotrze także do klientów spoza systemu SKOK.

Obie spółki ubezpieczeniowe TU SKOK ŻYCIE SA oraz TUW SKOK – pod wspólną marką SKOK Ubezpieczenia – działają od kilkunastu lat, głównie wśród Członków SKOK, ubezpieczając ponad 1 milion osób w całej Polsce.

Pierwszym krokiem w kierunku rynku zewnętrznego było uruchomienie w roku ubiegłym sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych (min. mieszkaniowych, podróżnych), w sieci 1.900 oddziałów SKOK oraz w systemie „direct”, przez telefon oraz aplikację internetową www.skokubezpieczenia24.pl.

– Drugim krokiem ku wyjściu poza System SKOK jest propozycja współpracy, która skierowana jest do partnerów zewnętrznych, stąd min. nasza obecność na XV Kongresie Brokerów – potwierdza Maciej Dylewski, szef projektu Budowy Sieci Sprzedaży Zewnętrznej SKOK Ubezpieczenia. Na początku pragniemy zaprezentować naszą ofertę w zakresie Grupowych ubezpieczeń na życie. W następnej kolejności – Grupowych ubezpieczeń zdrowotnych, Grupowych programów NNW oraz korporacyjnych ubezpieczeń majątkowych. Nasza strategia opiera się na ofercie skierowanej do klientów korporacyjnych, z wykorzystaniem dotychczasowych doświadczeń i dobrych praktyk w zakresie obsługi przeszło 1 miliona klientów. Zależy nam na wypracowaniu efektywnego modelu współpracy z partnerami zewnętrznymi (Brokerami i multiagencjami). W tym celu dotychczasowa struktura SKOK Ubezpieczenia zostanie wzmocniona przez Zespół sprzedaży na rynku zewnętrznym – podkreśla Maciej Dylewski.  

Źródło: SKOK