SKOK Ubezpieczenia – nowe logo, nowa kampania

1 maja br. wystartowała nowa kampania reklamowa SKOK Ubezpieczenia, podczas której TUW SKOK i TU SKOK Życie SA prezentują swoje nowe logo.

Pierwsza duża kampania reklamowa SKOK Ubezpieczenia miała miejsce w październiku i listopadzie 2011; kilka  dni temu ruszyła nowa odsłona tej samej kampanii. Jej koncepcja jest bardzo zbliżona do ubiegłorocznej, ma wymiar wizerunkowo-produktowy. Wprowadzone zmiany wynikały z uwag uzyskanych w badaniach po kampanii oraz wprowadzenia nowego logo, a co się z tym wiąże, nowej wizualizacji marki SKOK Ubezpieczenia. Nowa kampania odsłania bowiem nowe logo SKOK Ubezpieczenia.

 

– Mamy ambicję przekazania w nowym logo najważniejszych wartości, do których się odwołujemy; ich wspólnym mianownikiem jest szeroko rozumiana bliskość człowiekowi. Jako instytucja ubezpieczeniowa chcemy być możliwie blisko ludzi, lokalnych społeczności i problemów, z którymi się mierzą. Jest to całkowicie zbieżne z wartościami, historią i tradycją budowy spółdzielczych kas, które były inicjatywami oddolnymi, tworzonymi dla wspólnego pożytku ludzi i lokalnych społeczności w Polsce. Dzięki szerokiej sieci oddziałów SKOK w całym kraju mamy techniczną możliwość realizacji tak pojętej strategii komunikacji – mówi Grzegorz Buczkowski, Prezes Zarządu.

Wartości, które mają wyróżniać markę SKOK Ubezpieczenia na rynku, to:

  1. odpowiedzialność / bliskość ludziom (idee społecznościowe i wspólnotowe, głównie w wymiarze lokalnym),
  2. dostępność (jedna z największych sieci sprzedaży + kanały directowe, czyli infolinia i strona www.skokubezpieczenia24.pl),
  3. tradycja/polska marka.

Kampania trwać będzie do końca maja. Spoty telewizyjne emitowane są w stacjach TVP1, TVP2, TVP Info, TVP kanały tematyczne, Polsat, Polsat kanały tematyczne, TV Trwam, Discovery oraz w kanałach tematycznych Atmedia. Spoty radiowe obecne są stacjach radiowych wchodzących w skład pakietu ZetBarometr+Jedynka, czyli w radiu Zet oraz stacjach lokalnych radia Zet i dodatkowo w Pierwszym Programie Polskiego Radia.

Kampania prasowa obejmie swoim zasięgiem następujące tytuły: Rzeczpospolita, Uważam Rze, Fakt, Przegląd Sportowy, Sport, Super Express, Nasz Dziennik czy Gość Niedzielny.

Kampania będzie wspierana również przez nośniki outdoorowe sieci Clear Channel i wielkoformatowe nośniki video sieci Digital Board, a także obecność reklamową w Internecie.

– Nośniki outdoorowe wykorzystujemy do prezentacji wizerunku SKOK Ubezpieczenia.  Kampania telewizyjna używa trzech wersji spotów poświęconych,  oddzielnie,  trzem reklamowanym produktom, tj. ubezpieczeniu mieszkaniowemu, podróżnemu i komunikacyjnemu – mówi Jacek Jewuła, Kierownik Zespołu Marketingu.

Kreacja oraz plan kampanii, w tym zakup mediów zrealizowany został we współpracy działu marketingu SKOK Ubezpieczenia i agencji Apella (dawniej: Media SKOK).

Kampania wykorzystuje ponownie wizerunek Artura Żmijewskiego oraz postacie tzw. załogi SKOK, które symbolizują korzyść, jaką jest szybka, prosta i perfekcyjna likwidacja szkód.

Spoty telewizyjne i radiowe wieńczy logo dźwiękowe SKOK Ubezpieczenia skomponowane w ubiegłym roku przez Leszka Możdżera. Kilkusekundowy utwór opiera się na tonach przypisanych do kolejnych cyfr tworzących numer infolinii SKOK Ubezpieczenia, czyli 801 888 666.

Źródło: Apella Spółka Akcyjna