Marka SKOK Ubezpieczenia podkreśla swój patriotyzm gospodarczy i przedłuża na kolejny rok możliwość wykorzystania godła „Teraz Polska”. – To rezultat naszej polityki, której celem jest podkreślenie przywiązania do polskich wartości – mówi Jacek Jewuła, kierownik zespołu marketingu SKOK Ubezpieczenia.
SKOK Ubezpieczenia zostały wyróżnione godłem Teraz Polska za Grupowe Ubezpieczenie dla Pożyczkobiorców Promesa. Przyznając wyróżnienie, w 2010 roku, kapituła konkursu przyjrzała się wszelkim aspektom funkcjonowania usługi na rynku i przeanalizowała kondycję i rolę SKOK Ubezpieczenia na rynku.
– Marka SKOK Ubezpieczenia szczyci się godłem Teraz Polska niezmiennie od kilku lat. Wiemy że polskość, przywiązanie do pewnych wartości, tradycji, promocja patriotyzmu, to elementy wyróżniające SKOK Ubezpieczenia na rynku ubezpieczeniowym.
Pamiętamy o pojęciu często pomijanym, a przecież ważnym, o patriotyzmie gospodarczym. To jeden z elementów naszej działalności i jeden z celów, jakie sobie stawiamy. Chcemy wspierać polską gospodarkę, polski rynek i podkreślamy dumę z takiego właśnie podejścia do prowadzenia działań biznesowych i społecznych – zaznacza Jacek Jewuła.
Godło Promocyjne „Teraz Polska” jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku. Z badań przeprowadzonych w 2011 roku przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej i Rynku MARECO Polska wynika, że 72 proc. badanych twierdzi, iż godło Teraz Polska gwarantuje wysoką jakość produktu. 78 proc. uważa, że jest to dobry sposób promowania Polski za granicą.