Podczas pierwszego dnia Kongresu jedną z sesji plenarnych dotyczącą: „Skutecznego zarządzania sprzedażą w warunkach zmian”, poprowadzą: Joanna Majewska kierownik produktu oraz Piotr Dębski kierownik ds. rozwoju biznesu Eniro Polska. Uczestnicy panelu będą mieli możliwość poznania praktycznego i efektywnego sposobu wdrażania nowego produktu. Dowiedzą się jak uniknąć chaosu komunikacyjnego wynikającego ze zmian oraz jak sprawić żeby zmiana nie wpłynęła negatywnie na mierzalne efekty firmy.
Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że budowanie przewagi konkurencyjnej wymaga dostosowywania się do zmieniającego się otoczenia i wprowadzania wielu, często rewolucyjnych zmian. Innowacje wywołują obawy i brak zrozumienia wśród osób, których dotyczą. Naturalna tendencja do preferowania tego, co znane jest barierą trudną do przezwyciężenia. Jak przygotować konsultanta sprzedaży na podobne sytuacje?
Wsparcie Managerów Sprzedaży we wdrożeniu nowej wyszukiwarki www.pf.pl jest treścią panelu dotyczącego „Skutecznego zarządzania sprzedażą w warunkach zmian”. „Moim celem jest przybliżenie uczestnikom skutecznych praktyk wspierających zmianę. Na przykładzie doświadczenia firmy Eniro zaprezentuję narzędzia, które umożliwiają wykorzystanie zmiany do zwiększenia przychodów firmy” – zapowiada Joanna Majewska.