SkyCash automatyzuje marketing z SALESmanago

SkyCash, lider płatności przez telefon komórkowy, wdrożył SALESmanago – pierwszy w Polsce system marketingu automatycznego. Autorem rozwiązania jest firma Benhauer tworząca innowacyjne narzędzia marketingu on-line.

SALESmanago to pierwszy w Polsce system marketingu automatycznego. Umożliwia monitorowanie zachowania klientów na stronie www i kierowanie do nich automatycznych akcji marketingowych. SkyCash wykorzysta rozwiązanie w działaniach B2B, identyfikując potencjalnych klientów SkyCashClick – usługi pozwalającej na płacenie telefonem komórkowym za produkty, które sklepy internetowe wysyłają do klientów pocztą lub kurierem.

Dodatkowym obszarem działań marketingowych, które SkyCash wesprze za pomocą rozwiązania SALESmanago jest dynamicznie rozwijający się segment komunikacji miejskiej. Użytkownicy systemu kupili już kilkaset tysięcy mobilnych biletów, m.in. w takich metropoliach jak Warszawa, Wrocław czy Lublin.

SALESmanago powstał w firmie Benhauer, specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania i rozwiązań dla marketingu. System analizuje zachowania osób odwiedzających stronę internetową firmy, będących reakcją na prowadzone działania promocyjne. Następnie dokonuje segmentacji klientów według wcześniej zdefiniowanych zasad i kieruje do poszczególnych grup automatyczne akcje marketingowe.

– SkyCash to system bazujący na rozwiązaniach internetowych i SALESmanago doskonale uzupełnia nasz model działania – mówi Dariusz Mazurkiewicz, dyrektor zarządzający SkyCash Poland S.A. – Wdrożenie tego narzędzia błyskawicznie przyniosło pierwsze efekty poprzez typowanie najlepszych potencjalnych klientów i przekazywanie informacji do działu sprzedaży – dodaje Mazurkiewicz.

Źródło: SkyCash