Słodkie Upominki dla HSBC Bank Polska SA

Firma Słodkie Upominki – specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych – przygotowała czekoladki dla banku HSBC. 

Pudełeczka Czekoladowy Kwintet – których zawartość stanowiły nadziewane czekoladki –  zostały wykorzystane jako jeden z elementów wspierających działania komunikacyjne związane z uruchomieniem przez HSBC Bank Polska SA nowej oferty dla mikroprzedsiębiorstw. 

 

 

19 października rano czekoladki trafiły na biurka pracowników HSBC w całej Polsce. – Okazją do wręczenia pracownikom słodkich upominków było uruchomienie nowej oferty dla mikroprzedsiębiorców. Wejście na rynek usług bankowości bezpośredniej dla firm o rocznych obrotach poniżej 8 mln zł to ważny momenty dla pionu bankowości komercyjnej HSBC Bank Polska SA oraz całego banku, dlatego też postanowiliśmy go uczcić małymi upominkami dla pracowników – mówi Aleksandra Leszczyńska, kierownik zespołu ds. komunikacji korporacyjnej HSBC Bank Polska SA.  

 

Na pudełeczku czekoladek zostały umieszczone podstawowe informacje na temat nowej oferty. A to dlatego, że bank przykłada dużą wagę do komunikacji wewnętrznej. –Zależy nam na tym, aby wszyscy nasi pracownicy nie tylko wiedzieli, że HSBC uruchamia nową ofertę, ale także na tym, żeby znali jej podstawowe elementy – dodaje Aleksandra Leszczyńska.
Źródło: Słodkie Upominki