smARTcat dla Grupy Generali

Agencja Reklamowa smARTcat wygrała przetarg na koncepcję i opracowanie raportu rocznego firm Grupy Generali za 2008 rok. Raport obejmował dane oraz sprawozdania finansowe Towarzystwa Ubezpieczeń Generali, Towarzystwa Ubezpieczeń Generali Życie oraz Generali Powszechne Towarzystwo Emerytalne.

Tematem przewodnim wygrywającej koncepcji były biegi – sport, w którym firmy Grupy Generali (jako sponsorzy) i jej pracownicy (jako uczestnicy Generali Running Team) aktywnie uczestniczą. Wszyscy pracownicy i przyjaciele Generali są w bieganie aktywnie zaangażowani, jako, że dobry przykład płynie z samej góry – Andrzej Jarczyk, prezes Zarządu Grupy Generali w Polsce – aktywnie startuje w biegach maratońskich i swoją pozytywną pasją zaraża innych. W końcu tak ważne w biegach wytrwałość i konsekwencja w dążeniu do celu to cechy potrzebne zarówno w codziennym życiu jak i pracy zawodowej.

Wraz z wersją  raportu do druku, smARTcat opracował dynamiczny raport w formie prezentacji interaktywnej. Wersja ta została przewidziana jako prezent dla najważniejszych partnerów Grupy Generali. Z myślą o tym, smARTcat wyprodukował specjalne pamięci USB w kształcie logotypu Generali wraz z eleganckimi, aluminiowymi opakowaniami, które zostały wręczone wybranym odbiorcom.

Opracowany przez smARTcat raport roczny można już pobrać ze strony internetowej Generali.

Źródło: