Smartney tworzy cykl animacji wyjaśniających zagadnienia związane z finansami

Fintech pożyczkowy Smartney tworzy cykl animacji w prosty i przystępny sposób wyjaśniających zagadnienia związane z finansami. Lekka formuła, dynamiczna forma i brak skomplikowanej terminologii pomogą podnieść wiedzę finansową odbiorców. Aż 17% Polaków wiedzy na temat finansów szuka w mediach społecznościowych – animacje będą więc odpowiedzią na ich potrzebę i zapewnią dostęp do rzetelnej wiedzy w formie, odpowiadającej na potrzeby współczesnego odbiorcy.

Według Raportu Edukacja finansowa Polaków, aż jedna piąta Polaków ocenia swoją wiedze finansową jako niską albo bardzo niską. Z kolei z Raportu Sieć Jutra dowiadujemy się, że aż 50% respondentów wiedzy na tematy finansowe poszukuje w google i klika jedną z pierwszych pozycji, a 17% korzysta w tym celu z mediów społecznościowych. Rosnąca popularność portali społecznościowych jako źródła informacji specjalistycznych nie zawsze idzie jednak w parze z powstawaniem treści odpowiadających na potrzeby internautów. Misją Smartney jest praca nad tym, by Polacy zaczęli mądrze korzystać z finansów, dlatego firma zdecydowała się stworzyć cykl edukacyjny „Prościej, Mądrzej, Smartney”.

„W Smartney Klient zawsze jest najważniejszy. Tworzymy produkty, projektujemy procesy, budujemy komunikację właśnie z myślą o tym, żeby korzystanie z naszych usług było dla Klientów jak najwygodniejsze i niosło jak największą wartość. Elementem naszej pracy było również stworzenie bloga, na którym prezentujemy solidną finansową wiedzę. Jednak zwyczaje Klientów się zmieniają. Skoro konsumenci chętnie szukają informacji finansowych w mediach społecznościowych, odpowiedzialnym krokiem wydało nam się zadbanie o to, by również w tej przestrzeni znaleźli dostęp do przystępnych, ale merytorycznie sprawdzonych informacji. Wierzymy, że taka skondensowana informacja, podkreślająca najważniejsze zagadnienia, będzie dobrym wstępem do podnoszenia swojej wiedzy i w efekcie odpowiedzianego korzystania z usług finansowych.” – komentuje Tomasz Kacprzak Chief Commercial Officer w Smartney.

Na serwisie YouTube i na LinkedInie znajdują się już pierwsze nagrania. Obejrzeć można je tutaj https://www.youtube.com/@smartney/videos.

Kolejne pojawiały się będą w każdą środę. Jednocześnie same animacje zostaną dodane do artykułów szerzej opisujących prezentowane zagadnienia finansowe na prowadzonym przez Smartney blogu. Dzięki takiemu rozwiązaniu z jednej strony internauci będą mogli w kilka minut zrozumieć nieznane sobie zagadnienia, a z drugiej w razie dodatkowych pytań błyskawicznie znajdą szersze wyjaśnienie każdego z tematów.

Pierwsza seria zamówionych przez Smartney animacji opowie o inflacji, historii kredytowej, zdolności kredytowej, RRSO i kredytach konsolidacyjnych. Przygotowane zostały przez NarysujTo. Pojawiająca się w filmach muzyka skomponowana została przez Sirens.

Źródło: Smartney