Smirnoff Twisted™ – Tylko dla dojrzałych

Smirnoff Twisted™ to światowa nowość na rynku alkoholi. Dołącza do grona bardzo już w Polsce popularnych drinków – Smirnoff Ice ™ i Smirnoff Black Ice ™, światowego lidera w kategorii ready to drink. Delikatnie gazowany, przezroczysty drink na bazie wódki Smirnoff niesie zupełnie nowe owocowe doznania smakowe! Smirnoff Twisted™ to trzy nasycone, intensywne warianty – jagoda, dojrzałe jabłka i egzotyczne owoce tropikalne! Drinki o zawartości 5% alkoholu dostępne będą w butelkach o pojemności 275ml. Nowość to wyjątkowy, naprawdę zakręcony kształt szklanych butelek i srebrzyste etykiety z soczyście kolorowymi akcentami – zielonym, pomarańczowym i bordowym. Smirnoff Twisted™ najlepiej smakuje schłodzony do temperatury 3ºC, pity prosto z butelki.

Smirnoff Twisted™ pojawił się na polskim rynku na przełomie marca i kwietnia. Sprzedaż wspierana będzie materiałami POS i degustacjami. Rekomendowana cena sprzedaży Smirnoff Twisted™ w klubach to 9 PLN, a w sklepach detalicznych 6,20 PLN.

Polska należy do grupy kilku pierwszych krajów, gdzie wprowadzono tego typu innowację. Badania konsumenckie wykonane na zlecenie firmy Diageo wróżą drinkowi spory sukces na naszym rynku. Aż 93% badanych zadeklarowało chęć zakupu drinka po jego spróbowaniu – to najwyższy wynik wśród badanych drinków RTD (przebadano łącznie 9 produktów). Smirnoff Twisted™ otrzymało również najwyższe noty za swój smak (konsumenci ocenili go na 8,7 w skali od 1 do 10 punktów), a także opakowanie, które aż 96% respondentów oceniło jako bardzo atrakcyjne.*

Smirnoff Twisted™ kierowany jest do pokolenia dwudziestoparolatków – kobiet i mężczyzn, mieszkających w dużych miastach, lubiących gorącą zabawę w modnych klubach lub szalone noce na domowych imprezach w gronie znajomych. Smirnoff Twisted™ docenią konsumenci niezależni, indywidualiści – ludzie, którzy szukają wysublimowanych doznań i dokonują świadomych wyborów, ale też lubią czasem zaszaleć. Smirnoff Twisted™ to propozycja tylko dla dojrzałych…

* Źródło: Synoyate, badania ilościowe RTD, listopad 2004; dane dla Smirnoff Twisted Berry; intencja zakupu podana dla kanału „on trade”