Sodexho Pass rozwija ofertę dla marketerów

„Rozszerzenie naszej oferty jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy szukają coraz lepiej dopasowanych i selektywnych rozwiązań, skierowanych do konsumentów i kontrahentów. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że około 60% organizatorów akcji promocyjnych i lojalnościowych postrzega sprzęt RTV-AGD, kosmetyki, wycieczki oraz odpoczynek jako jedne z najbardziej pożądanych form nagród. Oferowane przez nas rozwiązania są odpowiedzią na te preferencje, a jednocześnie gwarantują uczestnikom programu możliwość wyboru ostatecznej nagrody” – komentuje zmiany w ofercie Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Sodexho Pass Polska.

Wśród nowości Sodexho Pass znalazły się:

Kupon Motoryzacyjny – rozwiązanie przeznaczone dla firm, które szukają rozwiązań związanych z użytkowaniem samochodu. Uprawnia on do tankowania benzyny na wybranych stacjach paliw – BP oraz Shell można go również wymienić na usługi serwisowe i produkty zakupione w sieciach Feu Vert.

Kupon RTV-AGD, który może być stosowany jako substytut nagród rzeczowych z segmentu elektroniki i artykułów gospodarstwa domowego i daje możliwość skorzystania z oferty sklepów Media Markt, Mix Electronics, Electro World oraz Saturn w całej Polsce. Został stworzony z myślą o firmach, których programy są skierowane do osób pragnących modernizować swój dom, rozwijać osobiste zainteresowania i hobby lub unowocześniać miejsce pracy.

Sodexho Pass Polska wprowadza również do oferty innowacyjny na polskim rynku produkt – zestaw podarunkowy Vivabox. Vivabox to elegancki prezent, który składa się z zestawu miniproduktów, Certyfikatu Podarunkowego bez wartości nominalnej oraz przewodnika po świecie wybranej kategorii (Wina, Perfumy lub Wellness & SPA). Osoba, która otrzyma Vivabox może wypróbować miniprodukty z zestawu i wymienić Certyfikat Podarunkowy na wybrany przez siebie, pełnowymiarowy produkt. Certyfikat Podarunkowy można wymienić w wybranych sklepach sieci Carrefour oraz salonach Sephora. Sodexho Pass Polska oferuje zestawy Vivabox z winami, brown spirits oraz perfumami.

Ponadto firma zdywersyfikowała Kupon Travel & Beauty, który będzie dostępny w dwóch wersjach: Cosmetics&Perfume Pass oraz Travel&SPA Pass. Kupon Cosmetics & Perfume PASS można wymienić na dowolny produkt dostępny w sieciach Sephora, Drogeria Natura, Rossmann, Douglas, Yves Rocher, Drogerie Aster oraz Marionnaud na terenie całego kraju. Z Kuponem Travel&SPA PASS można wyjechać na wycieczkę z biurem podróży Neckermann oraz Centrum Turystyki Oskar, wypocząć w hotelu skorzystać z oferty Instytutów Kosmetycznych Dr Irena Eris czy ośrodków SPA.