Sodexho Pass startuje z kampanią Kuponów Premiowych

Kupony Premiowe Sodexho Pass są narzędziem marketingowym przeznaczonym do wspierania działań sprzedażowych i budowania programów motywacyjnych i lojalnościowych. Jest to m.in. skuteczna i wygodna forma nagradzania partnerów handlowych oraz nagroda w akcjach promocyjnych wspierających sprzedaż. Kupony Premiowe Sodexho Pass można realizować w ponad 42 tys. punktów handlowych i usługowych w całej Polsce.

Kupony Premiowe z powodzeniem mogą zastąpić tradycyjne nagrody rzeczowe w programach lojalnościowych lub upominki. Osoba obdarowana ma przede wszystkim możliwość wyboru nagrody, zgodnej z jej preferencjami i nie otrzymuje rzeczy, która jest jej zbędna. Firma tworząca program lojalnościowy czy motywacyjny unika również czasochłonnego wyszukiwania nagród i kosztów magazynowania prezentów. – podkreśla Ewa Wolska, specjalista ds. produktu w Sodexho Pass Polska

Reklama Kuponów Premiowych, przedstawiająca menedżera na bieżni, który szykuje się do biegu, pojawi się w magazynach Brief, CMO, Manager Magazine i Manager Apteki. Wizualizacji towarzyszy hasło „Chcesz wystartować z programem lojalnościowym? Sodexho Pass służy pomocą Jeśli odpowiadasz za wyniki sprzedaży, zgłoś się do nas!” Za kreację odpowiada agencja reklamowa Mi Polska Sp. z o.o. Kampania potrwa do września.

W związku ze zbliżającymi się Świętami Wielkanocnymi, Sodexho Pass przygotowało też nowy sposób konfekcji kuponów, który od tej pory będzie stałym elementem oferty. Na życzenie klienta firma przygotuje kupony w specjalnych kopertach i zapakuje je do poręcznych teczek, w których znajdzie się również przewodnik po sieci punktów akceptujących.