Soki, nektary i napoje Hortex w nowych opakowaniach

Nowocześnie zaprojektowana została grafika opakowań wykorzystująca sugestywne i apetyczne zdjęcia owoców. „Nowa, atrakcyjna grafika ma zwiększyć widoczność produktów na półce oraz ugruntować postrzeganie marki Hortex przez jej konsumentów jako innowacyjnej, dynamicznej, o wysokiej jakości. Cieszymy się przy tym, że wszystkie linie marki Hortex mają już te same, dobre opakowania typu Prisma z korkiem” – powiedział Wojciech Planer, prezes zarządu ds. sprzedaży i marketingu.

Projekty opakowań, które dalej wyróżniają się kolorem granatowym i różnymi odcieniami niebieskiego przygotowała agencja reklamowa Opus B z Krakowa.

W tym miesiącu wchodzi także na rynek nowe opakowanie szklane soków i napojów Hortex; nowa atrakcyjna butelka o pojemności 250 ml, bardziej nowoczesna i elegancka, będzie miała etykietę nawiązującą grafiką do głównej linii marki.

Wg MEMRB, udziały ilościowe marki Hortex (bez innych marek należących do Hortex Holding S.A.) w rynku soków, napojów i nektarów (bez PET) wyniosły 11,7% w fali V/VI’05, wobec 11,1% w analogicznym okresie w ubiegłym roku. Spontaniczna znajomość marki Hortex sięga 83%, znajomość wspomagana – 100%.