Sokołów z Robinsonami

Art Meritum Marketing Communication współpracuje z firmą Sokołów od trzech lat. Współpraca obejmuje przygotowanie oraz produkcję spotów reklamowych marek Sokołowa. Jednak zgodnie z opracowanym i stosowanym w Art Meritum Marketing Communication narzędziem komunikacji marketingowej, jakim jest Deep Service, agencja spełnia także rolę doradczą. W związku z tym Art Meritum Marketing Communication zaproponował klientowi uczestnictwo w charakterze sponsora w wydarzeniu, jakim jest „Wyprawa Robinson”.

„Wyprawa Robinson” to bijący na całym świecie rekordy popularności reality show. Do tej pory program został zrealizowany w Danii, Norwegii, Holandii, Niemczech, Austrii, Rosji, Litwie, Łotwie, Grecji, Finlandii, USA gdzie odbyło się już jego osiem edycji. Zasady rywalizacji są proste. Osiemnastu uczestników (9 kobiet i 9 mężczyzn) zostało podzielonych na dwie drużyny: Północną N – Zieloni i Południową S – Żółci. W trakcie trwania programu drużyny rywalizują ze sobą w różnych konkurencjach, walczą o nagrody rzeczowe dla grupy, które uczynią ich pobyt na wyspie bardziej znośnym np. mydło, maszynka do golenia, czy po prostu coś do jedzenia. Wygraną może być także immunitet, czyli gwarancja nietykalności dla wszystkich członków drużyny. Co tydzień, podczas Rady Wyspy, zawodnicy nie objętej immunitetem grupy, wyeliminują spośród siebie jedną osobę. W chwili, gdy w programie pozostanie tylko 10 uczestników drużyny połączą się oni w jedną drużynę i od tego momentu wszyscy zamieszkają razem na wyspie Mensirip. Następne konkurencje premiowane będą już nagrodami indywidualnymi lub nietykalnością na najbliższej Radzie Wyspy dla zwycięskiej osoby. W trakcie ostatniej Rady Wyspy siedmiu ostatnio wyeliminowanych uczestników zagłosuje na jednego z dwóch finalistów. Osoba, która zdobędzie większość głosów otrzyma tytuł Robinsona i wygra 100.000 złotych!