Sollers Consulting jako część zespołu Claims 2.0 bierze udział we wdrożeniu rozwiązania ClaimCenter dla grupy P&V.
Belgijska grupa P&V dostarcza rozwiązania ubezpieczeniowe zarówno Klientom indywidualnym, jak i biznesowym oraz instytucjom. Firma posługuje się różnymi markami oraz kanałami dystrybucji.
Rolą Sollers Consulting w projekcie jest konfiguracja funkcjonalnej części systemu, która jest potrzebna do kompleksowej obsługi roszczeń. Projekt jest realizowany przy aktywnym udziale sponsorów i ekspertów biznesowych od strony Klienta.
Było nam bardzo miło ponownie współpracować z konsultantami Sollers, którzy dzięki swojemu unikalnemu doświadczeniu we wdrożeniach Guidewire ClaimCenter® pomogli zasilić nasz zespół projektowy – mówi Johan Dekens, CIO w grupie P&V.
ClaimCenter® ma na celu przyspieszenie procesów obsługi roszczeń oraz poprawę obsługi Klienta. Wdrożenie, dzięki zastosowaniu automatyzacji, zwiększy również efektywność operacyjną, która zapewni liczne możliwości w procesach likwidacji szkód.
Cieszymy się ze współpracy z P&V. Mamy okazję uczestniczyć w realizacji projektu Guidewire ClaimCenter®, gdzie „adaptujemy w celu dostosowania” i to właśnie podejście jest kluczem do sukcesu. Celem w projekcie dla P&V jest zapewnienie platformy, która będzie elastyczna i zdolna do modernizacji oraz będzie silnie wspierać model biznesowy grupy. Na wszystkich etapach projektu wyznaczane cele i oczekiwania były stale odzwierciedlenie w funkcjonalności i określonych wymaganiach systemowych. Uważamy że jest to bardzo duże wsparcie – mówi Marcin Pluta, Partner Zarządzający w Sollers Consulting.
Pierwszą linią biznesową wspieraną przez system i Claims 2.0 są ubezpieczenia motoryzacyjne, a w następnym kroku wspomagane ma być zarządzanie roszczeniami dla innych produktów majątkowych Grupy P&V.
Sollers Consulting