Sollers Consulting: Polska jest dla nas strategicznym rynkiem

Przedstawiciele branży ubezpieczeniowej z Polski i Europy spotkali się na corocznej degustacji wina organizowanej przez Sollers Consulting. Sollersi podziękowali klientom i partnerom biznesowym za wielce udany dla firmy rok, pochwalili się nowymi projektami w bankowości i własnym produktem – RIFE.


Spotkania Winetasting organizowane przez firmę doradczo-wdrożeniową Sollers Consulting są już tradycją sektora finansowego. Tegoroczna, siódma edycja imprezy zgromadziła ponad 200 gości. Tym razem mieli oni okazję spróbować włoskich win z winnicy Tenuta Sant’Antonio.

Jak co roku spotkanie było okazją do integracji branży ubezpieczeniowej i nieformalnych rozmów. Marcin Pluta i Michał Trochimczuk, partnerzy – założyciele Sollers Consulting, podsumowali też krótko mijający rok.

– Mam wielką satysfakcję z faktu, że co roku możemy spotykać się w tak znamienitym gronie – powiedział Michał Trochimczuk, Partner i współzałożyciel Sollers Consulting. – To był dla nas bardzo pracowity okres, zrealizowaliśmy wiele ciekawych, a często pionierskich projektów w Polsce i zagranicą. Z tego miejsca chciałem podziękować naszym klientom, partnerom biznesowym i pracownikom za wspólne sukcesy.

Dzięki kolejnym klientom liczba krajów, w których firma prowadziła projekty wzrosła do 21, a zespół firmy rozrósł się do ponad 330 osób. Firma pochwaliła się m.in. prowadzeniem największej transformacji technologicznej na niemieckim rynku ubezpieczeniowym dla Zurich oraz rekordowo szybkim wdrożeniem w belgijskim Touringu.

Sollers Consulting wzmocnił swoją obecność na rynku bankowym, m.in. współrealizując prestiżowy projekt Moje ING dla ING Banku Śląskiego, oraz prowadząc projekty w obszarze zarzadania ryzykiem dla takich banków jak BBVA czy The Royal Bank of Scotland.
Partnerzy pochwalili się też wdrożeniem własnego produktu Sollers Consulting –  RIFE w Nationale-Nederlanden. Jest to platforma do prostej konfiguracji, prezentacji i sprzedaży produktów finansowych, która pozwala stworzyć, przetestować i wprowadzić na rynek produkt finansowy w niespełna dwa tygodnie.

Goście mogli również odbyć wirtualny spacer w okularach VR Ocullus po nowym warszawskim biurze firmy. Jak zapewnił Michał Trochimczuk, niezależnie od międzynarodowego rozwoju, Polska ciagle jest i pozostanie strategicznym rynkiem dla firmy.

– To z Polski prowadzimy większość projektów i w Polsce zatrudniamy znakomitą większość pracowników. Tu też rozwijamy nasze własne technologie. Polski sektor finansowy jest słusznie postrzegany w Europie jako najbardziej innowacyjny i zaawansowany technologicznie. Choćby dlatego Polska pozosteje w centrum naszego zainteresowania – mówi Michał Trochimczuk.

Collers Consulting