Solski Burson-Marsteller rozwija działalność

Od 2 czerwca, gdy agencja rozpoczęła działalność w swojej stałej siedzibie w centrum Warszawy, zostały zbudowane dwa działy obsługi klientów: Technology Practice i Brand PR Practice. Obsługują one obecnie na zasadach stałej umowy ALD Automotive, BLStream, Cisco Systems, Dilmah, EMC, Eurocopter, Henkel, IFS, KFC, Makro Cash & Carry, McAfee i Pizza Hut.

Wszyscy klienci zostali pozyskani w wyniku zapytań ofertowych lub pomyślnego udziału w konkursach ofert.

Ponadto, agencja prowadzi regularne działania dla kilku klientów Burson-Marsteller.
Agencja realizuje także kilka krótkoterminowych projektów, m.in. dla BEWAG, Momail, Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów, Sodexho i TSYS.

We wrześniu do zespołu konsultantów dołączyły Elżbieta Mańkowska-Tropiło i Sabina Figarska.

Elżbieta Mańkowska-Tropiło, Senior Account Manager, ma 14-letnie doświadczenie w public relations. Pracowała w agencji Sigma International, ostatnio na stanowisku Account Managera i kierownika zespołu obsługującego firmę Panasonic. Wcześniej współpracowała z takimi firmami i instytucjami, jak Agfa, Great Plains Software, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Microsoft, Oki, Siemens Mobile. Przed rozpoczęciem pracy w PR była przez 3 lata dziennikarką miesięcznika PCWorld Komputer.

Sabina Figarska, Account Manager, ma 8-letnie doświadczenie w PR i marketingu. W latach 2005-2008 pracowała jako konsultantka w agencji M+G, współpracując z takimi klientami, jak Carlsberg, NG2, SFINKS, Empik Media & Fashion, UNIMIL i Dom Development. Wcześniej była zatrudniona w NBS Public Relations, gdzie prowadziła projekty z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji wewnętrznej dla takich klientów jak Westdeutsche Landesbank Polska, Bank Handlowy, PTC/Era GSM, PEKAES Autotransport, Daewoo Motor Polska.

Ponadto, w ostatnich tygodniach do zespołu dołączyły dwie osoby na stanowiskach asystenckich. Anna Włodarczyk, studentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, pracuje w zespole Brand PR Practice. Wcześniej była na stażu w agencji Twenty Four Seven. Michał Lewandowski, studiujący socjologię na Uniwersytecie Warszawskim, pracuje w dziale Technology Practice. Wcześniej odbył 3-miesięczny staż w biurze Burson-Marsteller w Brukseli.

Obecnie agencja rozpoczęła budowanie kolejnych działów – Corporate and Financial Practice oraz Healthcare Practice.