SOPLICA zdobywa międzynarodowe nagrody

Międzynarodowa organizacja The International Taste & Quality Institute (iTQi), uznana przez ponad 2150 zarejestrowanych firm z całego świata, w tegorocznej edycji konkursu przetestowała i oceniła produkty pochodzące z 55 krajów. Eksperci na podstawie „ślepych testów” oceniali produkty biorąc pod uwagę ich wygląd, smak, zapach oraz posmak.

Nagroda przyznana przez iTQi to dla nas wielki sukces, tym bardziej, że marka SOPLICA jest obecna na międzynarodowych rynkach dopiero od października 2005 roku. Jesteśmy dumni z otrzymania jednego z najwyższych wyróżnień, przyznawanych przez najlepszych europejskich szefów kuchni i słynne autorytety w dziedzinie gastronomii. Wysoka ocena SOPLICY Wódki Szlachetnej, dwie na trzy możliwe gwiazdki, jest potwierdzeniem doskonałej jakości produktu. Jurorzy docenili harmonię kompozycji smakowej, subtelny zapach i posmak tego trunku. Jury konkursu wyróżniło również SOPLICĘ Wiśniową, przyznając jej jedną gwiazdkę. Ten nowy produkt zwrócił uwag ekspertów swoim niepowtarzalnym smakiem, aromatem oraz intensywną barwą dojrzałych wiśni. Zdobyte tytuły cieszą nas tym bardziej, że jury konkursu przyznaje nagrody według ściśle określonych przez iTQi kryteriów, a produkty nagrodzone muszą spełniać najwyższe standardy – powiedział Paweł Królikowski, senior brand manager Domestic Vodka w firmie Bols sp. z o.o.

International Taste & Quality Institute z Brukseli to niezależna międzynarodowa organizacja, zajmującą się wyszukiwaniem i wyróżnianiem artykułów spożywczych i napojów o doskonałym smaku. Jury przyznające nagrody składa się ze specjalistów, szefów kuchni, znawców win i alkoholi współpracujących z najważniejszymi europejskimi stowarzyszeniami kulinarnymi. Nadanie certyfikatu przez iTQi jest utożsamiane z podniesieniem wartości marketingowej towarów spożywczych.