Spacerowniki po niezwykłych miejscach Warszawy z „Gazetą Wyborczą”

W serii przewodników „Gazeta” co tydzień zaproponuje czytelnikom wspólne spacery. W każdym spacerowniku opisana jest trasa spaceru, zaznaczone najciekawsze obiekty warte obejrzenia: budynki, pomniki, ulice, a także miejsca, z których rozciągają się najpiękniejsze miejskie panoramy. Praktycznym elementem każdego spacerownika będzie mapa spaceru z zaznaczonymi przystankami autobusowymi – spacer można zacząć lub skończyć w dowolnym miejscu. Przewodniki zaprezentują miejsca niezwykłe, o których warto wiedzieć, a które na co dzień mijamy obojętnie.

Pierwszy, dzisiejszy przewodnik zaprasza na Mariensztat i Powiśle. Następne zaprezentują trasy spacerowe ulicami południowego Śródmieścia, po Saskiej Kępie, Starym Żoliborzu, współczesnym Ursynowie i na koniec Konstancinie, gdzie mieszkają dziś najbogatsi Polacy.

Spacerowniki wspierać będzie konkurs redakcyjny na „Spacer po Warszawie”, w którym nagrodą główną będzie wycieczka do szwedzkiego Göteborga ufundowana przez firmę Vattenfall, która jest sponsorem konkursu.

Seria została opracowana przez zespół stołecznej redakcji „Gazety Wyborczej”. Cykl jest promowany na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie, w radiu (Złote Przeboje Radio Pogoda 100,1 FM, Radio Roxy FM 103,7 FM Warszawa, Antyradio 94 Warszawa, Eska Warszawa 105,6 FM, PiN Warszawa,), telewizji (TVP 3 WOT), w prasie (autopromocja w stołecznym wydaniu „Gazety Wyborczej” i stołecznym wydaniu „Gazety Co Jest Grane” – dodatku do „Gazety Wyborczej” i warszawskim wydaniu „Metra”) oraz w internecie (Gazeta.pl/warszawa).

Patronami medialnymi cyklu są: Złote Przeboje Radio Pogoda 100,1 FM i AMS.

Autorem kreacji kampanii jest dział promocji stołecznej redakcji „Gazety Wyborczej”.

Wydawcą cyklu jest Agora SA.