Specjalny serwis dla klientów Deutsche Bank dzięki EL2

W tłoku informacji i ofert otrzymywanych każdego dnia trudno wybrać, te które odpowiadają naszym preferencjom. Nie mając czasu na bezpośrednią wizytę w banku, nie jesteśmy w stanie śledzić na bieżąco nowych rozwiązań i ofert proponowanych przez instytucje finansowe. O wyborze decydują zatem informacje zawarte na stronie internetowej, przekazywane w mediach, czy też opinie przyjaciół i znajomych. Rodzi to potrzebę przygotowywania i wdrażania przez banki nowych rozwiązań, które umożliwiałyby użytkownikom otrzymywanie różnego rodzaju informacji bez konieczności fizycznego kontaktu z instytucjami.

Deutsche Bank PBC S.A. postawił na stworzenie serwisu opartego o narzędzia marketingu mobilnego. Aby umówić się na spotkanie z doradcą banku i uzyskać najświeższe informacje o nowych produktach inwestycyjnych w ofercie banku wystarczy wysłać SMS-a o treści: DB na numer 7116, a otrzymamy SMS zwrotnym podziękowanie za wysłanie zgłoszenia i podany czas, w którym zadzwoni konsultant infolinii Deutsche Bank PBC S.A.. Koszt wysłania SMS to 1 PLN + VAT, 1,22 PLN z VAT.

Z serwisu, który umożliwia szybki, prosty, tani i bezpośredni kontakt pomiędzy klientem, a bankiem może korzystać każda osoba pełnoletnia, która uprawniona jest do użytkowania telefonu we wszystkich dostępnych sieciach zarejestrowanych na terenie całego kraju.
Serwis został uruchomiony na zlecenie Deutsche Bank PBC S.A.. Realizatorem odpowiedzialnym za stworzenie serwisu, tworzenie zaawansowanych statystyk oraz obsługę komunikacji SMS jest Agencja Marketingu Mobilnego EL2.