BEST, jedna z największych w Polsce firm zajmujących się windykacją i obsługą wierzytelności, uruchomiła dla swoich Klientów portal internetowy BEST Online. Klienci firmy – osoby zadłużone – mogą tam samodzielnie sprawdzić stan swoich zobowiązań i spraw, które obsługuje BEST, a także łatwo i bezpiecznie nimi zarządzać. W ramach akcji informacyjnej firma przygotowała dla swoich klientów film, a także poradnik w postaci animacji oraz ulotki.
Portal internetowy BEST Online to nowe rozwiązanie oferowane osobom, których zobowiązania są obsługiwane przez BEST. Jest ono adresowane szczególnie do Klientów, którzy dotychczas niechętnie kontaktowali się z firmą windykacyjną. Klienci BEST mogą w dowolnym momencie, bezpiecznie i dyskretnie sprawdzić stan swoich zobowiązań i spraw, które obsługuje BEST. Dzięki portalowi BEST Online mogą również samodzielnie dokonywać spłat zadłużenia – w ratach lub w całości, a także korzystać ze specjalnie przygotowanych propozycji ugodowych.
Przy okazji uruchomienia portalu BEST Online, przygotowany został film przybliżający współpracę z BEST, a także poradnik dla użytkowników portalu – w postaci animacji oraz ulotki. Ulotki trafią do klientów BEST wraz z kierowaną do nich korespondencją, a także elektronicznie na zarejestrowane adresy e-mail.
– W filmie, który kierujemy do naszych Klientów, nie unikamy słowa „dług”. Zadłużenie dla wielu osób to duże, realne obciążenie, któremu towarzyszą także negatywne emocje. Wiemy, że nasi Klienci czują się z tym niekomfortowo, unikają rozmów na ten temat. Dlatego dajemy im możliwość zarządzania własnymi sprawami, które mają w BEST, samodzielnie, dyskretnie i komfortowo -mówi Aleksandra Murawska, Koordynator Zespołu Komunikacji w BEST.
– Naszym celem jest zdjęcie tabu ze słowa „dług”, obalenie stereotypów dotyczących współpracy z firmą windykacyjną i przekonanie naszych Klientów do kontaktu z nami. Spłata długów może być prosta. W filmie nie występują aktorzy, ale nasi pracownicy, którzy na co dzień stykają się z prawdziwymi historiami naszych Klientów. Wiedzą, że przeterminowany dług to może być historia z happy endem. Wystarczy tylko podjąć rozmowę, lub od teraz, samodzielnie zarządzać swoimi sprawami w portalu BEST Online -przekonuje Aleksandra Murawska.
Film dostępny jest na stronie www.online.best.com.pl oraz na kanale Youtube firmy BEST. Scenariusz filmu przygotowała agencja NBS Communications. Zdjęcia i montaż zrealizowała agencja Filmum, która przygotowała także poradnik-animację. Ulotkę opracowało „Studio 102” z Gdyni. Za opracowanie graficzne i wdrożenie portalu BEST Online odpowiedzialna była firma Quellio.
BEST S.A.