Społecznościowy intranet dla LUKAS Bank

Divante zrealizowało oparty na blogach system intranetowy dla Pionu Komunikacji Marketingowej LUKAS Banku.

Platforma blogowa w Pionie Komunikacji Marketingowej umożliwia dzielenie się wiedzą i informowanie o bieżących projektach. Każdy z pracowników pisze swojego bloga. Wpisy grupowane są według tematów których dotyczą, projektów i produktów. Wykorzystanie blogów w naturalny sposób włącza szerokie grono współpracowników Pionu do wymiany wiedzy.

Platformę blogową uzupełniono o typowe funkcje intranetu, takie jak: repozytorium plików, repozytorium multimediów, wizytówki pracowników, interaktywny schemat struktury. Strona została oparta na systemie WordPress.

Wykorzystaliśmy WordPress ze względu na wcześniejsze pozytywne doświadczenia klienta z tym systemem. Celem wdrożenia było dopasowanie możliwości gotowego oprogramowania do charakterystyki klienta oraz jego potrzeb w zakresie wymiany wiedzy. W efekcie prac powstało modelowe wdrożenie narzędzia klasy Enterprise 2.0 – czyli korporacyjnej społeczności – mówi Tomek Karwatka z Divante

Jako Departament Komunikacji i Kreacji Marketingowej zależało nam by nasze działania były dobrze widoczne nie tylko na zewnątrz firmy, ale też dobrze skomunikowane wewnętrznie. Chcieliśmy stworzyć wewnętrzną platformę wymiany wiedzy jak i jej uporządkowanej archiwizacji dzięki której wszyscy pracownicy LUKAS Banku będą mogli zobaczyć obecne działania marketingowe banku ale i te które obywały się w przeszłości. System intranetu oparty na blogu  daje dużą elastyczność komunikacji oraz możliwość wypowiedzi i ocen  różnych pracowników banku – nie tylko tych związanych z działalnością marketingową  – mówi Arkadiusz Łatko Manager Komunikacji i Kreacji Marketingowej LUKAS Banku.

Źródło: Divante Sp. z o.o.