Sponsorzy mistrzostw w koszyku mBanku

Adidas, Calsberg, Coca-Cola i McDonald’s to oficjalni sponsorzy tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Właśnie na tych firmach, zarabiających na Euro2012, oparta jest nowa lokata inwestycyjna dostępna w mBanku. Jej subskrypcja potrwa do 12 czerwca br. 

Strategia Lokaty Inwestycyjnej Puchar Zysków zakłada wzrost wyceny czterech spółek, oficjalnych sponsorów Mistrzostw Europy 2012 w piłce nożnej, w perspektywie najbliższych 12 miesięcy. 

Zysk z lokaty może wynieść nawet 13 proc. w skali inwestycji. Jego wysokość uzależniona jest od wyceny spółek wchodzących w skład koszyka, sprawdzanych codziennie na zamknięciu każdej kolejnej sesji giełdowej. Kupon odsetkowy będzie naliczony za każdy dzień, w którym cena akcji wszystkich spółek z koszyka będzie równa lub wyższa wartości z dnia rozpoczęcia inwestycji (13.06.2012 r.). Przykładowo jeżeli w dniu ostatniej obserwacji (12 czerwca 2013 r.) okaże się, że przez 80 proc. czasu trwania produktu, wszystkie spółki będą miały przynajmniej taką wyceną, jak w dniu rozpoczęcia inwestycji, lokata zakończy się zyskiem w wysokości 10,4 proc.

Zapisy w ramach subskrypcji Lokaty Inwestycyjnej Puchar Zysków przyjmowane będą do 12 czerwca br. w systemie transakcyjnym banku oraz za pośrednictwem mLinii. Minimalna kwota inwestycji wynosi 1 tys. zł. Lokata objęta jest 100 proc. gwarancją zainwestowanego kapitału. Klient nie ponosi też opłaty za jej uruchomienie i zarządzanie.

Więcej na temat poszczególnych spółek wchodzących w skład koszyka Lokaty Inwestycyjnej Puchar Zysków można znaleźć na stronach mBanku.

Warunki lokaty:

Źródło: mBank