Sportingbet.com nowym sponsor Euroligi

Jak twierdzi Jordi Bertomeu, Prezes Euroleague Basketball, ostatnio doszło do podpisania wielu ważnych dla tej organizacji kontraktów, dzięki czemu Euroliga uważana jest za jedną z najważniejszych sportowych marek.

Umowa z takim sponsorem jak Sportingbet.com umacnia jeszcze bardziej globalną strategię marketingową koszykarskiej ligi i jest niezwykle ważna dla rozwoju tego sportu – mówi Bertomeu.

Matt Jellicoe, Dyrektor Marketingu Sportingbet.com uważa, że podpisana właśnie umowa pozwoli pokazać firmę na lokalnych rynkach europejskich i będzie miała wpływ na budowanie wśród kibiców pozytywnego wizerunku Sportingbet.com. Mecze Euroligi są transmitowane przez 40 stacji telewizyjnych, w rozgrywkach biorą udział 24 kluby z 13 krajów. Zasięg geograficzny Euroligi znakomicie wkomponowuje się w obecność Sportingbet.com na rynkach europejskich.

Notowana na londyńskiej giełdzie spółka od początku swojego istnienia interesuje się wieloma dyscyplinami sportu. Współpracuje między innymi ze znanym polskim piłkarzem grającym obecnie w Wielkiej Brytanii – Tomaszem Frankowskim.