Prawie 3 tys. osób uczestniczyło w pierwszej fazie gry na profilu Mobilny Bank na Facebooku, promującym aplikacje i usługi mobilne Raiffeisen Bank Polska. Obecnie trwa jej druga odsłona, a do wygrania są iPady i iPhone’y.
Mobilny Bank jest pierwszą w Polsce i najbardziej zaawansowaną aplikacją bankowości mobilnej. Marka wprowadzona na rynek przez Raiffeisen Bank Polska jest od roku obecna na portalu społecznościowym Facebook. Od kilkunastu dni zaprasza użytkowników bankowości mobilnej, a także osoby zainteresowane nowinkami technicznymi oraz fanów łamigłówek logicznych do uczestnictwa w grze dostępnej na swoim profilu na Facebooku (http://apps.facebook.com/mobilny_bank). Do zwycięzców trafią iPady i iPhone’y.
Najnowsza odsłona gry polega na dopasowywaniu do siebie wizerunków kart płatniczych wydawanych przez Raiffeisen Bank Polska. Zdobycz punktową, gromadzoną dzięki dobrej pamięci i refleksowi, można powiększyć zapraszając znajomych z Facebooka do gry i do dołączenia do rosnącej szybko grupy fanów profilu Mobilny Bank. Obecnie „lubi” go prawie 9 tys. osób, zaś w pierwszej fazie gry w aplikacji „Wyrównaj rachunki” zarejestrowało się 2,8 tys. osób.
Każda faza gry trwa dwa tygodnie, a przewidziano w sumie jej trzy odsłony.
Profil Mobilny Bank służy popularyzacji usług bankowych dostępnych przez telefon komórkowy. Oprócz przedstawiania funkcjonalności dodawanych regularnie do aplikacji Raiffeisen Bank Polska, na profilu zamieszczane są porady, informacje nt. bezpieczeństwa transakcji oraz wiadomości o nowościach mobilnych.
Raiffeisen Bank Polska jest liderem polskiego rynku bankowości mobilnej. Specjalne aplikacje dostępne na różne modele telefonów komórkowych oferuje klientom od 2004 r. Jako pierwszy wprowadził aplikacje dostosowane do iPhone’a i iPada oraz do systemów operacyjnych stosowanych w innych smartfonach.
Źródło: Raiffeisen Bank Polska