„Gdyby tylko kobiety jeździły samochodami, byłoby mniej wypadków. Gdyby tylko mężczyźni siadali za kółkiem, nie byłoby korków” – spór o umiejętności za kierownicą zawsze wywołuje gorące dyskusje. Allianz Direct postanowił wykorzystać to w akcji promocyjnej, która właśnie rusza w internecie.
„Kto jeździ lepiej” to internetowa gra społecznościowa. Zabawa polega na wykonywaniu przez uczestników zadań związanych z sytuacjami dotyczącymi zachowań na drodze. Wyniki osiągnięte przez poszczególnych uczestników zabawy znajdą się w rankingu, w którym można porównać je z wynikami swoich znajomych, a w ramach rankingu miast także z wynikami użytkowników z innych miejscowości.
Gra ta to zdaniem twórców świetny sposób na relaks, ale też dobry pretekst do zabawy ze znajomymi. Nieważne jakim samochodem jeździsz i czy w ogóle go posiadasz – możesz sprawdzić się w roli kierowcy. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.KtoJezdziLepiej.pl. Gra jest również zintegrowana z portalem Facebook, więc w zabawie mogą wziąć udział także wszyscy użytkownicy tego serwisu społecznościowego.
– Poprzez taką formę promocji chcemy zwrócić uwagę, że bez względu na to jakimi jesteśmy kierowcami, jest jeden element ważny dla wszystkich – to bezpieczeństwo – podkreśla Marcin Szporka, Dyrektor Marketingu w Allianz Direct. – Każdy kierowca chce bezpiecznie dotrzeć do celu swojej podróży. Allianz, jako ekspert ubezpieczeń komunikacyjnych, zna wiele przypadków, które mogą nam się przydarzyć za kierownicą. Zdecydowaliśmy zatem dać wszystkim szansę zweryfikowania swoich umiejętności w bezpośrednim starciu z innymi. Służyć temu ma edukacyjna, choć nie pozbawiona humoru, gra społecznościowa.
Zabawa w serwisie www.KtoJezdziLepiej.pl rusza 7 lutego. Za kreację i realizację projektu odpowiada agencja Jamel Interactive.
Źródło: Allianz