Spróbuj „Musztard Świata Natura”

Główny cel akcji prowadzonej przez PARTNER ASM akcji degustacyjnej to zapoznanie konsumentów z nowymi smakami musztard z serii „Musztard Świata Natura”. Degustacja obejmuje cztery rodzaje musztard: sarepską polską, angielską, francuską i rosyjską.

Klienci wybranych sieci handlowych (Tesco i Real) w kolejne weekendy mogą skosztować nowych smaków „Musztard Świata Natura” . Przy standzie promocyjnym, hostessy PARTNER ASM w firmowych strojach firmy Roleski częstują klientów koreczkami z parówek i sera doprawionych nowymi smakami „Musztard Świata Natura”.

Wszystkie cztery smaki degustowanych musztard to zupełna nowość w ofercie firmy Roleski.

„Musztardy Świata Natura” dostępne są w następujących gramaturach: Sarepska Polska 270 g, Francuska 275 g, Rosyjska 270 g i Angielska 290 g. Średnia cena detaliczna za słoiczek oscyluje wokół 3 złotych.

Wprowadzenie linii produktów „Natura” przez firmę Roleski wspierają działania marketingowe takie jak: telewizyjna kampania reklamowa (spoty 8 – sekundowe w TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7), degustacje w sieciach Real i Tesco w całym kraju oraz podczas wielu plenerowych imprez i pikników.

Linia „Roleski Natura” to także kolekcja sosów świata: meksykański, boloński, słodko-kwaśny i majonez, które systematycznie pojawiają się już w sprzedaży.

Firma Roleski powstała w 1972 r. Firma Roleski od ponad 30 lat działa w branży FMCG, będąc jednocześnie największym krajowym producentem i sprzedawcą w kategorii musztard, majonezów, ketchupów oraz sosów. Posiada ugruntowaną pozycję na krajowym rynku, a także intensywnie prowadzi działalność eksportową m.in. do Francji, Kanady, Izraela, Niemiec, Szwecji, USA, Włoch oraz Wielkiej Brytanii.

PARTNER ASM od ponad roku realizuje stale działania merchandisingowe dla całej gamy produktów firmy Roleski Sp. z o.o.