Serwis ogłoszeń nieruchomościowych otoDom.pl opracował innowacyjny projekt skierowany do biur nieruchomości. „Sprzedaj z otoDom.pl” to nowoczesny program intensywnego promowania ogłoszeń oparty na efektywnym, prowizyjnym modelu rozliczeniowym. Oznacza to, że biura nieruchomości biorące udział w programie zapłacą serwisowi jedynie za rzeczywisty efekt działań promujących ich ofertę.
Zgodnie z założeniami projektu współpraca serwisu otoDom.pl z biurami nieruchomości będzie opierała się na prostych zasadach. – Pośrednik zgłasza się do programu „Sprzedaj z otoDom.pl”, a my zaczynamy promować jego biuro oraz oferty. Działamy bezpłatnie. Jeśli jego nieruchomość zostanie sprzedana, wtedy dzieli się z nami zdobytą prowizją. Jeśli ofertą nie uda się zainteresować klientów, agencja nie ponosi żadnych kosztów – mówi Przemysław Kotwicki, dyrektor serwisu ogłoszeniowego otoDom.pl.
Program „Sprzedaj z otoDom.pl” jest odpowiedzią na trudności pośredników z efektywnym i jednocześnie zoptymalizowanym kosztowo promowaniem ogłoszeń. – Na wciąż bardzo wymagającym rynku nieruchomości proponujemy pośrednikom bezpieczny model pozwalający wypromować ich najciekawsze oferty. Nasze nowatorskie podejście polega jednak w tym przypadku przede wszystkim na naliczaniu opłaty za promocję dopiero po transakcji sprzedaży. Jestem przekonany, że jest to doskonałe rozwiązanie, które z powodzeniem pozwoli wypromować najciekawsze oferty naszych klientów zwiększając jednocześnie ich szanse na zawarcie udanych kontraktów – mówi Przemysław Kotwicki. Serwis oferuje taki model współpracy wszystkim swoim Partnerom, którzy zarejestrowani są w otoDom.pl jako biura nieruchomości.
Co ważne, propozycja współpracy dotyczy nieruchomości oferowanych tylko przez jedno biuro tj. tzw. „ofert na wyłączność”. – To optymalne rozwiązanie, ponieważ z jednej strony przenosi ryzyko związane z ponoszeniem kosztów promocyjnych z pośrednika na serwis otoDom.pl, a z drugiej, ułatwia poszukującym proste i szybkie dotarcie do najatrakcyjniejszych na rynku ofert z umowami na wyłączność – zauważa Kotwicki.
Uruchomienie programu „Sprzedaj z otoDom.pl” to wynik długotrwałych konsultacji ze środowiskiem pośredników. Na podstawie rozmów z właścicielami biur nieruchomości powstał projekt, który w pełni odpowiada ich oczekiwaniom. Program ten jest też odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie kupujących na usługi pośrednictwa najwyższej jakości.
Szacuje się, że dzięki działaniom serwisu, takim jak umieszczanie na stronie głównej lub początku listingów, czy podświetleniu kolorem, liczba wyświetleń zgłoszonych ofert wzrasta nawet 10-krotnie. Oznacza to, że ryzyko, że potencjalny klient nie zauważy interesującej go oferty jest minimalne, a co za tym idzie, szanse na sprzedaż są zdecydowanie większe, niż w przypadku innych portali ogłoszeniowych.
Źródło: otodom.pl