Sprzedaż doładowań w kanale IVR

Telekomunikacja Polska SA we współpracy z PayTel udostępniła swoim klientom możliwość doładowywania kont telefonów pre-paid poprzez automatyczny serwis telefoniczny (IVR).

Osoba dzwoniąca na wybrany numer, po wysłuchaniu nagranych komunikatów za pomocą aparatu z wybieraniem tonowym DTMF wybiera poszczególne pozycje z menu i może w szybki i wygodny sposób uzupełnić konto telefonu.

Sprzedaż doładowań w kanale IVR została uruchomiona z myślą o tych klientach, którzy, nie mają dostępu do Internetu lub nie korzystają z przelewów internetowych. Doładowania w kanale IVR nie wymagają od klienta natychmiastowej płatności, ponieważ kwota doładowania zostanie doliczona do faktury wystawianej przez TP SA.

Klienci TP, posiadający stacjonarną linię telefoniczną wybierając numer:

Dzięki tej usłudze wystarczy jeden telefon, aby uzupełnić konto swojego telefonu, bez wychodzenia z domu oraz przelewów internetowych.

Źródło: PayTel