Srebrny kolorem Lite

Od dawna różnie produkty właśnie poprzez kolor srebrny komunikują zdrowy styl życia. Może on oznaczać mniej kalorii, mniej węglowodanów, mniej alkoholu, lub jak w przypadku najnowszego produktu Kompanii Piwowarskiej – LECHa Lite – wszystko na raz. Na rynkach zachodnich konsumenci bardzo chętnie sięgają po produkty typu ‘lite’, które wypierają z rynku tradycyjną konkurencję. U nas „chudsza” odmiana przyjęła się między innymi na rynku papierosów, napojów gazowanych, jogurtów, a teraz na rodzimym rynku pojawiło się pierwsze piwo kategorii ‘lite’. Kampania reklamowa, której pierwsza odsłona na billboardach już ma miejsce, będzie kontynuowana w internecie, prasie oraz telewizji.

Tymczasem na ulicach Warszawy pojawiły się osoby, które manifestują swoje poparcie dla produktów „lite” malując twarze i dłonie na srebrno. Są to głównie młodzi ludzie ceniący aktywny styl życia. Spotkać ich można było przy galeriach sztuki, w parkach i w centrach biznesowych. Pytani o przyczyny tego spontanicznego wymalowania twarzy mówili o znaczeniu dla nich koloru srebrnego, radości z nadchodzącego lata i wyrażeniu wdzięczności tym gestem marce Lech za wprowadzenie pierwszego w Polsce piwa lite.