Stal, która buduje świat

Kampania dla Mittal Steel Poland przebiegała pod hasłem „Nasza stal buduje świat”. Od 15 maja do 15 czerwca w największych miastach Śląska i Małopolski m.in. w Katowicach, Chorzowie, Krakowie, Sosnowcu oraz przy trasach wylotowych w tym regionie pojawiły się billboardy,, backlighty, frontlighty i motorwaye. W głównym punkcie Katowic, przy dworcu PKP, zawisła siatka reklamowa o wymiarach 29,5 m x 18 m. Reklama w prasie objęła dzienniki i tygodniki regionalne: śląskie i małopolskie oraz miesięczniki branżowe.

Agencja Nowe Media Group przygotowała i zrealizowała kampanię wizerunkową dla Mittal Steel Poland kompleksowo: od kreacji do zakupu mediów. Kreacja wykorzystała motyw małego chłopca zapatrzonego w nadmorski krajobraz i marzącego w nawiązaniu do hasła kampanii „Nasza stal buduje świat” o świecie, który będzie tworzył. Kampania miała podkreślić wszechobecność stali we współczesnym świecie. Stal kojarzy się przede wszystkim z hutami, a tym czasem jest to surowiec wykorzystywany w wielu obszarach życia – nie tylko w przemyśle ciężkim.

Mittal Steel Poland kontroluje 70 proc. rynku stali w Polsce. Jest częścią koncernu Mittal Steel Co. – drugiego producenta stali na świecie.