Stalowa Magnolia dla Comarch za najlepszy program lojalnościowy

W konkursowym starciu Comarch zmierzył się z siedmioma firmami, które prezentowały własne programy lub systemy lojalnościowe. Głosowanie odbywało się poprzez dedykowaną stronę www oraz dodatkowo w trakcie konferencji.

– Zdawaliśmy sobie sprawę z faktu, iż przygotowana przez nas prezentacja systemu informatycznego opisuje trudny temat i znacznie mniej „atrakcyjny” niż koncepcja marketingowa konkretnego programu, w której w prosty sposób, bazując na przykładach, można pokazać efekty, jakie udało się uzyskać po jego wdrożeniu – podkreśla Dagmara Duniec-Piętak, Business Solution Manager, Comarch. – Oceniającymi byli w większości managerowie działów marketingu patrzący na program lojalnościowy przez pryzmat konkretnych korzyści, które wiążą się z wdrożeniem takiego rozwiązania. Jednakże wyniki głosowania pokazały, że zdystansowaliśmy konkurencję i zdobyliśmy główną nagrodę – statuetkę Stalowej Magnolii.

Wyróżnienie przyznane Comarch Loyalty Management dowodzi, że rynek programów lojalnościowych jest otwarty na rozwiązania informatyczne najwyższej jakości. Świadczy o tym wciąż rosnące zainteresowanie liderów rynkowych, którzy dostrzegają benefity, jakie niesie za sobą wdrożenie rozwiązania trzeciej generacji.

Comarch Loyalty Management to zaawansowany system informatyczny oferujący kompleksowe rozwiązania z zakresu realizacji programów lojalnościowych.

Jest aplikacją biznesową wyposażoną w szeroki zakres funkcjonalności umożliwiających budowanie zarówno standardowych, jak i skomplikowanych programów lojalnościowych. Narzędzie to jest wykorzystywane do definiowania promocji, procesowania transakcji, zbierania informacji marketingowych o zachowaniach klientów oraz kompleksowego wspierania strategii marketingowych. Comarch Loyalty Management to łatwe rozwiązanie, które można dostosować do indywidualnych potrzeb użytkownika systemu. Daje ono możliwości rozszerzenia aplikacji, zapewnia intuicyjny sposób korzystania z systemu. Comarch Loyalty Management jest także atrakcyjny cenowo. Z rozwiązania tego korzystają zarówno filmy lokalne, jak również korporacje międzynarodowe zlokalizowane na całym świecie.