Stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Handlu i Marketingu w Krośnie S.A. obsadzone

Do zadań nowego wicedyrektora, 31-letniego Łucka, będzie należało m.in. zbudowanie nowego Działu Marketingu oraz przygotowanie długofalowego planu strategicznego (również strategii marketingowej) dla nowo powstającego holdingu – Grupy Kapitałowej Krosno SA. Oprócz tego Łucek zajmie się bieżącą realizacją działań marketingowych Krosna na całym świecie.

Zdzisław Sawicki, właściciel 49 proc. akcji Krośnieńskich Hut Szkła Krosno SA, Przewodniczący Rady Nadzorczej, nie ma wątpliwości, że z tak profesjonalną, wierzącą w sukces kadrą, nie mamy innej możliwości, niż stworzenie lepszej, czytelniejszej, wiarygodniejszej firmy, jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Już teraz 30% respondentów w Stanach Zjednoczonych i 15% w Australii rozpoznaje markę Krosno. Od 2000 roku spółka podwoiła sprzedaż za granicę i obecnie eksport (do 55 krajów) stanowi 70% jej produkcji.

Do obowiązków nowego wicedyrektora będzie należało zaplanowanie, przygotowanie i realizacja efektywnej strategii marketingowej dla Grupy Kapitałowej Krosno. W pierwszej kolejności restrukturyzacja i organizacja prężnej struktury działu, w dalszej sukcesywne wdrażania działań na wszystkich obszarach, w których Krosno potrzebuje marketingowego wsparcia od wewnętrznego PR-u począwszy, na umacnianiu marki Krosno na wszystkich kontynentach świata skończywszy.

Łucek będzie także odpowiedzialny za nadzór i kierowanie strukturami zależnymi bezpośrednio od marketingu czyli Działem Przygotowania i Produkcji Opakowań oraz Wzorcownią, w której pracuje kilkunastu designerów i projektantów.

Tomasz Łucek przeszedł do KHS Krosno po ponad 4-letniej pracy w Agencji Reklamowej S4, gdzie od 2005 roku pełnił funkcję Business Development Directora. Był wówczas odpowiedzialny za współtworzenie strategii dla firmy oraz jej ekspansję zagraniczną. Wcześniej, jako Group Account Manager, pracował m.in. dla Nomi S.A., Browaru Belgia, Carlsberg Polska, Tesco Polska, BP Polska czy Eden Springs. Zanim zasilił szeregi S4 w 2001 roku, pracował m.in. dla eCenter S.A. i Pro Futuro S.A jako Key Account Manager. Łucek jest absolwentem kulturoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prywatnie niepoprawny optymista, zazwyczaj zajęty i ciągle w ruchu. Poszukuje „prawdziwego hobby”, lubi dobrą literaturę i efektowne kino. Ulubiona książka to „Książę” Niccolo Machiavellego. Przepada za włoską kuchnią. Z przyjemnością spaceruje po Starym Krakowie. Wolny czas spędza z rodziną – żoną Joanną, 3,5 letnią córką Weroniką i dwumiesięczną Olą. Przyjaciel domu to seter angielski Ginger.