Stargraphics wygrała przetarg na przygotowanie i produkcje materiałów promocyjno- reklamowych dla Michelin Polska

Do Grupy Michelin należą takie marki jak Michelin, Kleber, BFGoodrich, Kormoran. Głównymi odbiorcami materiałów reklamowych są Partnerzy Handlowi Grupy Michelin jak również użytkownicy ostateczni.

Celem działań promocyjno-reklamowych jest umocnienie wizerunku produktów Grupy Michelin oraz poszerzenie grupy Klientów.

Współpraca z Michelin Polska rozpoczęta w ub. roku, kontynuowana będzie przez kolejny rok. Jak nam powiedział Prezes Zarządu Stargraphics – Piotr Tatarski: „Obrana strategia rozwoju w roku ubiegłym przynosi agencji wymierne rezultaty. Zarówno wyniki finansowe jak też strategia rozwoju pozycjonują nas wśród prężnie rozwijających się agencji marketing services. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Michelin Polska przyczyni się do poszerzenia zarówno naszego portfolio jak i możliwości operacyjnych agencji.”