Starlink podpisuje kontrakt z TNS OBOP

W tym roku oferta TNS OBOP na dostarczanie danych telemetrycznych została wzbogacona o dane konsumenckie z panelu TV SCAD, który pozwala na szczegółową analizę zwyczajów i zachowań konsumentów, przeprowadzoną w ramach badania telemetrycznego.

TV SCAD (z ang. Television Single Source Consumer Audience Data) jest integralną częścią badania oglądalności prowadzonego przez TNS OBOP. W ramach projektu eksperci TNS OBOP pytają uczestników badania telemetrycznego m. in. o miejsce oraz częstotliwość zakupu produktów żywnościowych, medycznych, higienicznych, finansowych, a także o korzystanie z usług telefonicznych i transportowych.

„Cieszymy się, że tak ważny partner jak dom mediowy Starlink docenił nasze dotychczasowe doświadczenie w dziedzinie telemetrii i postanowił kontynuować naszą współpracę. Jest to już kolejny dom mediowy, który zaufał naszym danym. Mam nadzieję, że wkrótce do tego grona dołączą inne” – powiedział Jarosław Pawłowski, wiceprezes TNS OBOP.