Ogólnopolska kampania kredytu konsolidacyjnego db kredyt rozpoczęła się pod hasłem „Weź gotówkę i pozbądź się starych rat”. Filmowy spot pt. „Spotkanie po ratach” jest emitowany w 8 ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania reklamowe obejmują również prasę ogólnopolską i lokalną, a także portale internetowe.
Kampania reklamowa kredytu konsolidacyjnego potrwa do końca marca. Nowy spot reklamowy można obejrzeć w TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24, Telewizji Polsat, TVN siedem, TV 4, TVP3 oraz w kanałach tematycznych i niszowych. Reklamy kredytu konsolidacyjnego db kredyt pojawią się także w prasie ogólnopolskiej i regionalnej, m.in. w Gazecie Wyborczej, Fakcie i Metrze. Wykupione zostały również powierzchnie w TV-guidach, m.in. w Tele Tygodniu, Fakt TV, Tele Świat, Imperium TV, Super TV, To & Owo TV. Działania reklamowe obejmują także Internet (m.in. portale Interia.pl, wp.pl, o2.pl, onet.pl, nasza-klasa.pl oraz google.pl).
Nowy spot telewizyjny, zatytułowany „Spotkanie po ratach”, to zabawna relacja z balu znajomych ze szkolnej ławy, przypominającego studniówkę sprzed lat. Bohaterowie spotu w rozmowach podają sobie liczbę spłacanych rat kredytowych jako wyznacznik obecnej sytuacji materialnej. Wśród gości pojawia się zadowolony, pewny siebie mężczyzna, który skorzystał z kredytu konsolidacyjnego w db kredyt i może pochwalić się tylko jedną ratą oraz dodatkową gotówką. Sala zamiera, orkiestra milknie, a jedna z dawnych koleżanek mdleje z wrażenia. Film powstał w wersji 30 sekundowej oraz krótszej – 15 sekundowej.
Kampanię przygotowała agencja Directors. Za zakup mediów odpowiada Macroscope OMD.
Komentarz: Jarosław Skowron, Dyrektor Departamentu Marketingu CF
Nasza najnowsza kampania promuje atrakcyjny i cieszący się dużym zainteresowaniem klientów db kredyt konsolidacyjny. W spocie reklamowym przedstawiamy produkt w konwencji odrobinę żartobliwej, pokazując jednocześnie, że kredyt konsolidacyjny to sposób na sukces.
Źródło: Deutsche Bank PBC