Startuje nowa firma doradztwa strategicznego e-commerce i e-marketingu

Na rynku rozpoczęła działalność firma doradztwa strategicznego 360commerce, założona przez grupę wieloletnich praktyków i profesjonalistów, z doświadczeniem w branży e-commerce jak i w handlu tradycyjnym oraz marketingu.

Zespół 360commerce pracował z liderami branż takich jak elektronika użytkowa, bankowość, FMCG, sport, media, komunikacja, e-commerce. Na czele zespołu stoi Jacek Gadzinowski z doświadczeniem pracy w firmach: Amica Wronki S.A, KKS Lech Poznań, Agito.pl, PTC Era, Onet.pl/Grupa ITI oraz klientami korporacyjnymi, w agencjach reklamowych i prowadzonej działalności konsultingowej.

“360commerce powstała pasji do e-marketingu i e-commerce, która przez wszystkie lata naszej pracy pozwoliła nam zdobyć wiedzę i doświadczenie. Teraz nasze praktyczne umiejętności oferujemy naszym Klientom” – mówi Jacek Gadzinowski, prezes 360commerce

Oferta 360commerce dotyczy doradztwa strategicznego w zakresie e-sprzedaży, e-marketingu (w tym Youtube, blogosfera, marketing efektywnościowy), strategii asortymentowych i cenowych, łączenia kanałów sprzedaży, jak również analiz związanych z procesami biznesowymi, badań rynkowych. W zakres oferty wchodzi również edukacja związana z e-commerce, e-marketingiem (w tym efektywnościowym), blogosferą i narzędziami social media.

Jest ona adresowana do właścicieli marek i firm, które stawiają na skuteczne metody sprzedaży elektronicznej i e-marketingu. Przy projektach 360commerce pracuje z uznanymi specjalistami branżowymi oraz wyselekcjonowanymi dostawcami usług.

Źródło: 360commerce