Startuje nowy sezon „Pierwszej Ligi Biznesu”- projektu organizowanego przez KZBS

Już 16 października rozpoczyna się nowy sezon „Pierwszej Ligi Biznesu” – Projektu organizowanego przez Krajowy Związek Banków Spółdzielczych (KZBS). W tegorocznej edycji weźmie udział 67 banków spółdzielczych, które wspólnie z przedsiębiorcami będą pogłębiać wiedzę na temat najważniejszych wyzwań biznesowych. Celem inicjatywy jest rozwijanie współpracy między sektorem bankowości spółdzielczej a lokalnymi firmami oraz wzmacnianie ich kompetencji.

Projekt stawia na zacieśnianie relacji między bankami spółdzielczymi a lokalnymi przedsiębiorcami, umożliwiając im wzajemną wymianę doświadczeń i budowanie długotrwałych relacji. To doskonała okazja do podniesienia kompetencji, poznania nowych narzędzi wsparcia biznesu oraz zdobycia praktycznej wiedzy na temat skutecznego prowadzenia działalności.

Nowy sezon „Pierwszej Ligi Biznesu” to cykl pięciu spotkań z ekspertami, podczas których omawiane będą kluczowe zagadnienia dla małych i średnich przedsiębiorstw. Spotkania, będą odbywały się stacjonarnie w miejscach określonych przez Banki Spółdzielcze. Przedsiębiorcy wysłuchają transmisji online wystąpień eksperckich Partnerów uczestniczących w Projekcie.

„Cyberzagrożenia, przepisy podatkowe, pozyskiwanie funduszy unijnych, wyzwania związane z zatrudnianiem i obsługą pokolenia Z oraz kwestie zarządzania wierzytelnościami to tematy, które poruszymy w nadchodzącym sezonie” – mówi prof. Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Prezes Zarządu KZBS. – „Pierwsza Liga Biznesu” to przestrzeń, gdzie banki spółdzielcze i przedsiębiorcy mogą wymieniać doświadczenia, dzielić się wiedzą oraz wspólnie szukać rozwiązań, które wzmocnią ich biznesy w coraz bardziej wymagającej rzeczywistości rynkowej. Jestem dumna, że Projekt tak dynamicznie się rozwija, co świadczy o jego wartości i potrzebie takich inicjatyw na rynku” – dodaje Prezes KZBS.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, „Pierwsza Liga Biznesu” współpracuje z kluczowymi partnerami, którzy podzielą się swoją specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem. Wśród nich znajdują się Biuro Informacji Kredytowej, KIR, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie oraz VerdIT. Dzięki tej współpracy przedsiębiorcy mają dostęp do najnowszych informacji i rozwiązań, które mogą wspierać ich rozwój.

Od pierwszej edycji, w której uczestniczyły 43 banki spółdzielcze, „Pierwsza Liga Biznesu” zanotowała dynamiczny wzrost. W nowym sezonie liczba banków wzrosła do 67, co pokazuje rosnące zainteresowanie tym Projektem i potrzebę wspólnego działania na rzecz rozwoju biznesu w Polsce. Tegoroczna edycja będzie także okazją do dalszej integracji lokalnych środowisk biznesowych i wzmocnienia roli banków spółdzielczych jako kluczowych partnerów dla przedsiębiorców.

Źródło: Krajowy Związek Banków Spółdzielczych