Statuetki zostaną rozdane

„…PRESS-SERVICE Monitoring Mediów od kilku lat wspiera inicjatywę DMS-u. W tym roku Konferencja odbędzie się po raz pierwszy w Warszawie. 8 listopada uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać między innymi prelekcji Sebastiana Bykowskiego, Wiceprezesa naszej firmy, który przedstawi wyniki raportu na temat: „Analiza medialna marki na przykładzie Piłkarskiej Reprezentacji Polski. W procesie monitoringu zebraliśmy około 10 tysięcy materiałów prasowych, z których wyodrębniliśmy najbardziej interesujące. Słuchaczom przedstawimy wybrane fragmenty oraz podsumowujące wnioski i razem zastanowimy się w jaki sposób marka Reprezentacji budowana jest przez osoby występujące w jej imieniu. Trzeba przyznać, że tegoroczne Mistrzostwa i wszystko to co działo się po nich wokół polskiej piłki, przyniosły ciekawe przykłady.” – mówi Sylwia Krzewińska Marketing PR/Manager firmy.

Dni Marketingu Sportowego to cyklicznie odbywająca się Konferencja, która buduje świadomość wśród firm, instytucji oraz organizacji biznesowych i sportowych. Dostarcza wskazówek oraz wzorcowych rozwiązań, które prezentują w swoich wykładach specjaliści marketingu sportowego z kraju i zagranicy. Jest również wyjątkową okazją na spotkanie znanych osobistości świata sportu i biznesu. Na tegorocznej Konferencji zostaną poruszone takie zagadnienia tematyczne jak: nowoczesne strategie sponsoringowe, media w sporcie a sponsoring, PR w sporcie, analiza i kierunki rozwoju marketingu sportowego, rynek pracy w sporcie, maksymalne wykorzystanie potencjału organizacji sportowych oraz organizacja EURO 2012 w Polsce.