Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego ma nadzieję na ugodę z Pocztą Polską

Poczta Polska była jednym z członków-założycieli Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Jednak 3 lata temu operator podjął decyzję o odejściu z organizacji. Decyzja ta miała związek z zarzutami SMB wobec Poczty Polskiej o prowadzenie praktyk monopolistycznych i nieprawidłowościach we wprowadzaniu nowych taryf.

„Stale przyglądamy się działaniom Poczty Polskiej. Dostrzegamy szereg zmian w tej firmie, które skutkują lepszym otwarciem się na rynek. Poczta Polska jest ważnym graczem na rynku marketingu bezpośredniego dlatego postanowiliśmy, że przyszedł czas na zakończenie sporu, który w niczym nie pomaga rynkowi” – wyjaśnia Piotr Pokrzywa.

Poczta Polska zadeklarowała udzielenie odpowiedzi dotyczącej ponownego wstąpienia do SMB oraz zaproponowania obszarów współpracy, do końca października.