STRATEGIA BANKU BPH NA LATA 2004-2006

„Realizacja tej strategii zapewni Bankowi BPH pozycję lidera polskiego sektora bankowego w zakresie wydajności, rentowności oraz elastyczności struktury organizacyjnej” – powiedział Prezes Zarządu Banku Józef Wancer. – „Nowa Strategia koncentruje się na wzroście przychodów przy jednoczesnej optymalizacji określonych kosztów”.

W obszarze bankowości detalicznej, Strategia zakłada otwarcie 77 nowych placówek w regionach o największym potencjale gospodarczym, co z pewnością przełoży się na wzrost liczby klientów.

Większa ma być liczba wydanych kart kredytowych – udział Banku w tym obszarze systematycznie rośnie, między innymi dzięki konkurencyjnej ofercie cenowej i szerokiemu wachlarzowi proponowanych kart. W latach 2004 – 2006 nastąpi dynamiczny przyrost transakcji prowadzonych za pośrednictwem kart, ale także bankomatów, call center oraz internetu.

Bank położy także nacisk na rozwój oferty skierowanej do klientów zamożnych i średnio zamożnych.

W obszarze bankowości korporacyjnej, Nowa Strategia kładzie nacisk na zwiększenie przychodów dzięki wykorzystaniu cross sellingu, wzrost sprzedaży usług bankowości transakcyjnej oraz wdrożenie nowoczesnego systemu CRM.

ZMIANA NAZWY PRAWNEJ NA BANK BPH SA

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (WZA) Banku BPH 4 czerwca 2004 roku zadecydowało o zmianie nazwy prawnej Banku Przemysłowo-Handlowego PBK SA na Bank BPH Spółka Akcyjna.

„To kropka nad „i” naszej przeprowadzonej z sukcesem fuzji” – powiedział Józef Wancer

Wcześniej – od połowy lutego – Bank używał nazwy „Bank BPH” jako marki handlowej. Po zarejestrowaniu w sądzie, będzie ona również jego nazwą prawną.