Hole in one to wprowadzenie piłki do dołka w jednym uderzeniu – prawdziwe marzenie wszystkich golfistów. Równie spektakularną zagrywką jest projekt Strefa Golfa, utworzony przez Deutsche Bank PBC z myślą o posiadaczach prestiżowych kart kredytowych Gold i Platinum oraz MasterCard Business.
Specjalny serwis, łączący unikatowe przywileje w jedną całość, przygotowała dla Deutsche Bank agencja komunikacji interaktywnej hyperCREW. Agencja opracowała koncepcję funkcjonalną i graficzną serwisu a następnie wdrożyła go we współpracy z klientem.
W ramach głównego serwisu Deutsche Bank powstała Strefa Golfa, platforma komunikacyjna oferująca Klientom Deutsche Bank szereg przywilejów, m.in. rabaty na polach golfowych w całej Polsce, członkostwo Premium w Play Golf Club na specjalnych warunkach oraz zaproszenia na turnieje.
– Strefa Golfa powstała w celu rozbudowy i uatrakcyjnienia oferty prestiżowych kart kredytowych. Deutsche Bank PBC od lat jest partnerem turniejów i eventów golfowych, dlatego też chcemy zarazić naszych klientów pasją do tego sportu i zachęcić jak najwięcej osób do gry, a przynajmniej do spróbowania swoich sił – powiedziała Katarzyna Falkiewicz, Główny Specjalista w Biurze Komunikacji Internetowej i eCommerce Deutsche Bank PBC.
Źródło: hyperCREW