Strona Liberty Direct w nowej odsłonie

Rusza nowa odsłona strony internetowej Liberty Direct – ubezpieczyciela oferującego polisy przez internet, telefon oraz multiagencje. Zmiany mające na celu optymalizację użyteczności serwisu obejmują wprowadzenie nowych funkcjonalności oraz udoskonalenie nawigacji. Witryna otrzymała również nowoczesną szatę graficzną.

Nowy serwis www.libertydirect.pl ułatwia klientom skorzystanie z kalkulatora składek oraz e-konta służącego samodzielnemu zarządzania polisami. Skrócone zostały ponadto ścieżki dostępu do informacji o produktach oraz sekcji poświęconej likwidacji szkód. Na stronie wyodrębniono także platformę dla partnerów biznesowych ubezpieczyciela – multiagencji oraz komisów samochodowych. Witryna została także zintegrowana z serwisami społecznościowymi Facebook oraz YouTube. Nową formę otrzymało również biuro prasowe, gdzie pojawiły się narzędzia służące szybkiemu wyszukiwaniu informacji prasowych.

„Sprzedaż ubezpieczeń w oparciu o platformę directową stanowi podstawę działalności Liberty Direct, dlatego jakość serwisu internetowego ma dla firmy fundamentalne znaczenie” – komentuje Marta Perwenis, Kierownik Działu Sprzedaży Internetowej Liberty Direct. „Od początku 2011 r. kładziemy także coraz większy nacisk na rozwój współpracy z multiagencjami. Z tego względu ze stroną zostały zintegrowane portale dedykowane partnerom biznesowym” – dodaje Perwenis.

„Profesjonalizm Liberty Direct w obszarze budowy serwisu internetowego został wielokrotnie potwierdzony przez niezależnych ekspertów. Dwukrotnie otrzymaliśmy Certyfikat Użyteczna Strona, którego celem jest określanie poziomu funkcjonalności, bezpieczeństwa oraz jakości serwisów internetowych. Zostaliśmy także wyróżnieni w raporcie „OC w Internecie. Użyteczność serwisów internetowych polskich ubezpieczycieli OC” przygotowanym pod patronatem Rzecznika Ubezpieczonych przez firmę doradczą Making Waves. Jestem przekonany, że nasz nowy serwis również będzie cieszył się uznaniem – zarówno klientów jak i profesjonalistów” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

Źródło: Walk & Talk