Przy konstrukcji rankingu wzięto pod uwagę 12 kryteriów oceny, w tym m.in. informacje podstawowe, historyczne wyniki inwestycyjne, wizualizację i politykę inwestycyjną. Według tych kryteriów oceny najlepsza okazała się strona PKO/CREDIT SUISSE.
Miesięcznik opublikował również raport na temat sposobu wykorzystania przez Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych swoich stron internetowych do tworzenia komunikacji z obecnymi klientami, pozyskiwania nowych oraz budowania wizerunku instytucji finansowej i sprzedaży produktów. Okazało się, że obecnie ponad połowa Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych umożliwia otwarcie rejestru w funduszu, jak i dokupowanie jednostek uczestnictwa przez Internet.
Serwis PKO/CREDIT SUISSE w dziesięciu kategoriach otrzymał maksymalną ilość punktów. Według Home&Market na uwagę zasługuje strona informacyjna serwisu, łatwa i szybka nawigacja, ale również przyjazna grafika. Na każdej z podstron serwisu klienci PKO/CREDIT SUISSE mają dostęp do bieżących notowań funduszy w postaci przewijanego paska. Aby obliczyć stopę zwrotu użytkownicy mogą skorzystać z kalkulatora, który powiązany jest z wykresami prezentującymi notowania danej jednostki.
Klientom w podjęciu decyzji o skorzystaniu z oferty PKO/CREDIT SUISSE pomogą również takie narzędzia interaktywne, jak: kalkulator emerytalny, kalkulator inwestycyjny oraz e-Doradca. Ten ostatni rekomenduje najlepsze oferty według indywidualnych preferencji przyszłego inwestora.
Sektor finansowy jako jeden z pierwszych zdecydował się na intensywne i komercyjne wykorzystanie Internetu. Prezentowanie swoich produktów poprzez Internet gwarantuje klientom wygodę, szybkość uzyskania usługi, dostępność i opłacalność. PKO/CREDIT SUISSE dzięki prezentacji swojej oferty w Internecie z roku na rok notuje rosnącą sprzedaż swoich funduszy za pośrednictwem tego medium. Jedną z ważniejszych korzyści płynących z tej formy dokonywania transakcji są niższe, niż w przypadku tradycyjnych dystrybutorów, opłaty manipulacyjne.
Według badań gemiusAdHoc przeprowadzonych w październik u 2004 roku chęć skorzystania w ciągu najbliższych sześciu miesięcy z funduszy inwestycyjnych wykazuje 31,2% badanych. Według ankietowanych korzystanie z usług on-line jest przede wszystkim wygodne (77,9% badanych) i szybkie (60,2% osób badanych).
Agencja HYPERmedia współpracuje z PKO/CREDIT SUISSE od sierpnia 1998 roku. W zakresie usług e-marketingowych agencja obsługuje również PKO Bank Polski i Bankowy Dom Maklerski PKO BP.